اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قدردانی مدیرعامل آبفا از شهرداران مناطق شهرداری:

همراهی شهرداری سرعت اجرای پروژه‌ها را افزایش داده است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با قدردانی از شهرداران مناطق 2، 3 و 6 شهرداری گفت: همراهی شهرداری در این مناطق سرعت اجرای پروژه‌ها را افزایش داده است.

همراهی شهرداری سرعت اجرای پروژه‌ها را افزایش داده است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و جمعی از مدیران و سرپرستان شرکت آب و فاضلاب استان از پروژه‌های در دست اجرا در نقاط مختلف شهر بازدید کردند و از نزدیک با چگونگی اجرا، میزان پیشرفت و مشکلات و چالش‌های پیش روی این پروژه‌ها آشنا شدند.

خط انتقال و مدول دوم تصفیه‌خانه فاضلاب قم بهره‌مند از تسهیلات بانک توسعه اسلامی، خطوط اصلی شبکه فاضلاب خیابان‌های نواب و 60 متری توحید، مخازن ذخیره مهر و تصفیه‌خانه آب قم از جمله پروژه‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت و در هر پروژه مدیران مربوطه به ارائه گزارش پرداختند.

شهرداران مناطق 2، 3 و 6 شهرداری که در برخی از این بازدیدها، مدیرعامل و معاونین آبفا را همراهی کردند در سخنانی کوتاه به ایراد سخن در خصوص پروژه‌های در دست اجرا در مناطق خود پرداختند و نحوه پیگیری و سرعت در اجرای این پروژه‌ها توسط شرکت آب و فاضلاب و پیمانکاران مربوطه را خوب ارزیابی کردند.

ترکمن، متین‌فرد و رسولی همچنین به طور جداگانه با اشاره به همراهی و تعامل شهرداری با شرکت آب و فاضلاب در اجرای پروژه‌ها خاطرنشان کردند: امیدواریم با همکاری هم بتوانیم خدمت‌رسانی مناسبی به شهروندان عزیز قمی داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با قدردانی از شهرداران مناطق 2، 3 و 6 اظهار داشت: همکاری و هماهنگی تنگاتنگ شهرداری موجب شده پروژه‌های آب و فاضلاب از پیشرفت خوبی برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه پروژه‌های فاضلاب گسترده‌ای در شهر قم در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: اجرای این قبیل پروژه‌ها به ویژه در مناطق 2، 3 و 6 می‌تواند تاثیرات محسوسی را در بهبود بهداشت محیط شهری و کیفیت زندگی شهروندان عزیز داشته باشد.

عبدالحمید توکلی‌بینا با اشاره به لزوم صدور مجوز از سوی شهرداری برای اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در سطح شهر یادآور شد: ما با همراهی بسیار خوبی از سوی شهرداران مناطق مختلف مواجه هستیم و امیدواریم این روند همچنان ادامه یابد.

وی با اشاره به فعال بودن تمام کارگاه‌های پروژه‌های آب و فاضلاب در سطح شهر خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری همه خادمان شهر و با تلاش و کوشش بیشتر، خدماتی در خور شأن مجاوران و زائران کریمه اهل بیت (س) ارائه کنیم.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول