اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علما و سیاسیون کرمانشاه در گفت‌وگو با فارس:

شورای نگهبان زمینه حضور همه سلایق را فراهم کرده است

علما و شخصیت‌های سیاسی کرمانشاه اقدام شورای نگهبان در اعلام صلاحیت‌ها را زمینه‌ساز حضور همه سلایق در انتخابات اعلام کردند.

شورای نگهبان زمینه حضور همه سلایق را فراهم کرده است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، گفت: نظام ما را ملت تعیین کرده است و مردم به جمهوری اسلامی رأی آری داده‌اند و بیگانگان حق دخالت ندارند.

حجت‌الاسلام غلام‌رضا گودرزی اظهار داشت: شورای نگهبان مورد اعتماد مردم است و البته دشمنان کاری جز بدسرشتی نمی‌توانند انجام دهند.

به گفته گودرزی، اقدام شورای نگهبان در اعلام صلاحیت کاندیداهای ریاست‌جمهوری قابل تقدیر است که در مقابل توطئه‌ها قاطعانه ایستادند.

حجت‌الاسلام سید حبیب‌الله موسوی، مدیر حوزه‌های علمیه استان کرمانشاه گفت: شورای نگهبان یک نهاد قانونی است و برای نظراتش مصلحت نظام و قانون را در نظر می‌گیرد.

عبدالله ویسی، کارشناس مسائل سیاسی و رزمنده هشت سال دفاع مقدس، شورای نگهبان را از نهادهای قانونی و مورد لزوم و تایید جامعه اعلام کرد. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: هر کشوری تابع قوانین و مقررات خود است و جهان امروز سلطه آمریکا را قبول ندارد و نمی‌تواند در امور کشورهای دیگر دخالت کند.

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی تاکید کرد: شورای نگهبان مطابق قانون به وظیفه خود و مقررات عمل می‌کند و هرگز سلیقه‌های شخصی را در تصمیم‌گیری‌ها دخیل نمی‌کند.

نماینده مردم اسلام‌آباد غرب و دالاهو در خانه ملت خاطر نشان کرد: اعلام‌نظر آمریکا درباره شورای نگهبان غیرقانونی و دخالت در امور کشورهای دیگر است.

علی جلیلیان گفت: شورای نگهبان نظراتش بر اساس قانون است و اقداماتی که انجام داده قابل تقدیر است و کاندیداهای ردصلاحیت شده باید به قانون تمکین کنند.

انتهای پیام/2700/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول