اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار و امام جمعه یزد با خانواده‌های شهدا در بافق دیدار کردند

امروز استاندار یزد، نماینده ولی‌فقیه در استان، معاونان استاندار و جمعی از مدیران شهرستان بافق به مناسبت گرامیداشت آزادسازی خرمشهر ضمن سفر به شهرستان بافق، با خانواده‌های شهدای این شهرستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار و امام جمعه یزد با خانواده‌های شهدا در بافق دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، استاندار بافق در این دیدارها با اشاره به نقش خانواده شهدا در ایجاد امنیت کشور اظهار داشت: خانواده‌های شهدا با کسب روزی حلال، فرزندانی تربیت کردند که حافظ امنیت این مرز و بوم شدند و در این راه جان خود را نیز فدا کردند.

محمدرضا فلاح‌زاده افزود: خانواده‌های شهدا به واقع چشم و چراغ این ملت هستند و اگر از خودگذشتگی و ایثار آنها نبود، اکنون کشور در چپاول بیگانگان قرار داشت.

وی خاطرنشان کرد: شهدایی که با فراغ بال و اطاعت از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل جنگیدند، پشتوانه‌ای همچون خانواده‌های خود را داشتند و مادران، پدران و همسران فداکاری همواره حامی آنها بوده‌اند.

فلاح‌زاده تاکید کرد: ملت شریف ایران، مدیون خانواده‌های معظم شهدا هستند و امیدواریم بتوانیم با شناختن راه شهدا و ادامه راه آنها، بخشی از این دین را به خانواده‌های آنها ادا کنیم.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی و پس از پیروزی در جنگ تحمیلی، امنیت را برای کشور به ارمغان آورد، خاطرنشان کرد: در سایه این امنیت بود که دستیابی به علم و دانش در بخش‌های مختلف میسر شد و علم و دانش توانست دستاوردهای بسیاری برای کشور به ارمغان آورد.

استاندار یزد، آبادانی کشور و به دنبال آن رشد اقتصادی را از مهم‌ترین دستاوردهای کسب علم و دانش دانست و افزود: همه اینها به دنبال امنیت نصیب ملت و کشور ما شده و این امنیت به جز با خون شهدا، میسر نشده است.

وی تاکید کرد: بی‌شک هرآنچه امروز داریم، مدیون خون شهدا هستیم و باید همواره قدردان آن باشیم.

امام جمعه یزد نیز در این دیدارها، بر اکرام خانواده‌های شهدا تاکید کرد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند که خانواده شهدا، چشم و چراغ این ملتند و اکنون باید حق آنها را ادا کنیم.

انتهای پیام/2464/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول