اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فیروزکوه:

ویژگی‏های کاندیدای اصلح از تریبون‏های مختلف معرفی شود

امام جمعه فیروزکوه گفت: باید در راستای مقابله با توطئه‏ها با مشخص کردن محورها به معرفی ویژگی‏های کاندیدای اصلح از مساجد و تریبون‏های مختلف بپردازیم.

ویژگی‏های کاندیدای اصلح از تریبون‏های مختلف معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین عبدالعلی استیری پیش از ظهر امروز در همایش تعامل ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد با فرماندهان پایگاه‏های مقاومت بسیج مساجد و محلات شهرستان فیروزکوه در سالن فرهنگی هنری آفرینش این شهر اضافه کرد: عده‏ای برای زیر سؤال بردن نظام اسلامی و شورای نگهبان پا به عرصه انتخابات گذاشتند.

وی تصریح کرد: همگان عنوان داشتند که التزام به قانون اساسی دارند و این موضوع از امروز در مقام عمل مشخص خواهد شد.

استیری تاکید کرد: باید در راستای مقابله با این توطئه‏ها، با مشخص کردن محورها و تبعیت از منویات رهبری به معرفی مشخصه‏ها و ویژگی‏های کاندیدای اصلح از مساجد، محافل و تریبون‏های مختلف بپردازیم.

*نقش محوری مساجد برجسته‏تر شود

امام جمعه فیروزکوه گفت: نقش محوری مساجد در پیشبرد امور جامعه و سیاست‏های نظام باید هر روز پررنگ‏تر و برجسته‏تر شود.

استیری اظهار کرد: سابقه تاریخی مسجد به صدر اسلام برمی‏گردد و به نوعی مسجد همزاد اسلام است.

وی گفت: مساجد محور مسائل ساری و جاری در جامعه هستند و در تاریخ 200 ساله اخیر کشور از قیام مشروطه تاکنون نقش‏آفرین بوده‏اند.

امام جمعه فیروزکوه افزود: سه ضلع مسجد، بسیج مردمی و روحانیت اصیل در کنار یکدیگر و با هدایت پیامبرگونه امام خمینی(ره)، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و باید نقش محوری مساجد را هر روز پررنگ‏تر و برجسته‏تر کنیم.

استیری ادامه داد: هر چیز در جامعه اهمیت بیشتری داشته باشد، دشمن روی آن بیشتر تمرکز و برنامه‏ریزی می‏کند و امروز توطئه‏های دشمن به سوی اختلاف‏افکنی بین این سه گروه است.

وی تصریح کرد: وظیفه اصلی آنانی که امروز پرچم فرهنگی جامعه را به دوش می‏کشند، تبیین بیانات و مطالبات مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/2568‌/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول