اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه سالروز حماسه سوم خرداد

گلزار شهدای فیروزکوه با پرواز پاراگلایدرها گلباران می‏شود

فرمانده سپاه فیروزکوه از گلباران هوایی گلزار شهدای «بهشت سجاد» این شهرستان با پرواز پاراگلایدرها در آستانه سالروز حماسه سوم خرداد خبر داد.

گلزار شهدای فیروزکوه با پرواز پاراگلایدرها گلباران می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‏اکبر انارکی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم یوم‏الله سوم خرداد در شهرستان فیروزکوه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: عظمت یوم‏الله سوم خرداد و فتح خرمشهر یادآور پیروزی‏های صدر اسلام است.

وی گفت: همان‏گونه که در غزوه‏های صدر اسلام فرشتگان و ملائک به یاری سپاه رسول‏الله (ص) می‏شتافتند، قطعاً در عملیات غرورآفرین بیت‏المقدس و فتح خرمشهر نیز دست خدا یاریگر رزمندگان اسلام شد که امام خمینی (ره) فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

انارکی با اشاره به نامگذاری سال 92 به عنوان سال «حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی» تصریح کرد: این مهم محقق نمی‏شود مگر با پشتیبانی و حمایت حضرت حق و اینکه مردم احساس تکلیف کرده و در صحنه حاضر شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این صورت قطعاً خداوند نیز قلوب مردم را به سمت انتخاب اصلح و احسن سوق خواهد داد.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در ادامه با اعلام ویژه برنامه‏های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت حماسه بزرگ آزادسازی خرمشهر افزود: در آستانه سوم خرداد و در عصر روز پنجشنبه این هفته، با پرواز سه دستگاه پاراگلایدر بر فضای آسمان فیروزکوه، گلزار شهدای بهشت سجاد با گل‏های رز پرپر شده گلباران می‏شود.

وی ادامه داد: در این روز، رژه موتوری 40 نفر از موتورسواران لشگر 27 حضرت رسول اکرم (ص) با حمل پرچم‏های متناسب با همین ایام در سطح شهر انجام می‏شود. 

انتهای پیام/2568/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول