اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه خبر داد

آغاز اجرای طرح رحمت در فیروزکوه

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه از آغاز به کار فروشگاه بزرگ طرح رحمت در این شهرستان خبر داد.

آغاز اجرای طرح رحمت در فیروزکوه

جواد سیاح امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رجب، این فروشگاه با هدف تامین مایحتاج ضروری و مورد نیاز مردم با قیمت‏های تنظیم بازاری آغاز به کار کرده است.

وی گفت: در این فروشگاه، برنج هندی با قیمت هر کیلوگرم 4 هزار و 700 تومان، روغن جامد پنج کیلوگرمی با قیمت 20 هزار تومان، پودر رختشویی با قیمت هزار و 900 تومان و شکر با قیمت هر کیلوگرم هزار و 500 تومان عرضه می‏شود.

سیاح خاطرنشان کرد: اقلام مذکور و سایر کالاهای مورد نیاز مردم به اندازه نیاز شهرستان در این فروشگاه آماده عرضه است و فعالیت آن به مدت 10 روز ادامه خواهد یافت.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان تصریح کرد: با نمایشگاه طرح ضیافت در فیروزکوه به استقبال ماه مهمانی خدا خواهیم رفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: ارائه مایحتاج ضروری مردم در این ماه با قیمت‏های مناسب و تنظیم بازاری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

سیاح گفت: هم‏اکنون در حال رایزنی برای یافتن مکانی مناسب برای برپایی نمایشگاه و ارائه کالاها در راستای اجرای این طرح در فیروزکوه هستیم.

انتهای پیام/2568/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول