اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‏فقیه در سپاه تأکید کرد

رعایت اخلاق در میدان رقابت سیاسی / جمهوری اسلامی رجعت به گذشته نخواهد داشت

نماینده ولی‏فقیه در سپاه بر لزوم رعایت اخلاق در میدان رقابت سیاسی تأکید کرد و گفت: جمهوری اسلامی رجعت به گذشته نخواهد داشت.

رعایت اخلاق در میدان رقابت سیاسی / جمهوری اسلامی رجعت به گذشته نخواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی صبح امروز در همایش بصیرت‌افزایی و نهضت روشنگری طلاب و روحانیان شاهرود که در خصوص انتخاب اصلح و انتخابات سال 92 با حضور طلاب و روحانیان در دفتر امام جمعه شاهرود برگزار شد، اظهار داشت: در نگرش توحیدی، حکومت جایگاه و نقش ویژ‌ه‌ای در حاکمیت ذات باری‌تعالی داشته و دارد؛ حکومت شعبه‌ای از حاکمیت الله بر هستی و انسان دارد.

وی افزود: حکومت یکی از الزامات تکامل انسان برای وصول به مقصد نهایی بوده که همان جوار قرب الهی و رسیدن به رضایت خداوند سبحان است و در این مسیر نورانی، برخورداری از حکومت برگرفته از ذات خداوند سبحان و در تحت حاکمیت خود خداوند وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: حکومت مجرای تحقق اراده الهی در جامعه بشری که حاکمیت رهبری و قانون الهی ایجاد و انگیزه و بستر لازم برای هدایت و تربیت و تحقق نظم به منظور عدالت و خوبی و طهارت را در بردارد.

سعیدی تصریح کرد: لازمه تحقق این جامعه وجود حکومت و نظام حکومتی است و آنچه سرلوحه کار پیامبر اعظم (ص) در مسیر هدایت و تربیت جامعه و انسان قرار گرفت، اصلاح نظام اجرایی بود که با کنار زدن سردمداران کفر، شرک و بت‏پرستی و عناصر وابسته به آنان انجام شد.

وی بیان داشت: در کنار گذاشتن این افراد، انسان‌هایی صالح و شایسته قرار گرفتند تا حکومت الهی را تحقق بخشند؛ رسول اکرم (ص) با کنار زدن مجموعه‌های ناصالح زمینه مناسب برای رشد و بالندگی و پایه‌گذاری اسلام ناب را فراهم کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز گفت: انتخابات پیش رو به عنوان مظهر و تجلی حماسه سیاسی از سوی امام خامنه‌ای و بیان الزاماتی از قبیل تلاش همه برای حفظ فضای ثبات و آرامش سیاسی و حضور گسترده و پرشور در انتخابات و انتخاب اصلح بیان شده است.

سعیدی افزود: به امید خدا، با حضور آگاهانه انتخابات خوب و قوی در پیش داریم که دوستان را خوشحال و دشمنان را دچار یأس و ناامیدی می‌کند.

وی تصریح کرد: باید در جهت خلق این حماسه که پشتوانه‏ای برای ارتقا و امنیت ملی می‏شود، گام برداریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همان‏طور که پیروزی انقلاب اسلامی، سربلندی در دفاع مقدس، ایستادگی برابر تحریم‌ها و تهدیدات را در سه دهه گذشته با حماسه و افتخار پشت سر گذاشته و معادلات رایج قدرت‌ها را در هم شکسته‌ایم، اکنون نیز چنین کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در اوضاع فعلی با وحدت، تدبیر، آگاهی و شجاعت می‌توان انتخابات را مظهر و تجلی حماسه‌ای بزرگ قرار داد تا دشمن کیدش به خودش برگردد.

سعیدی در ادامه گفت: همه با حماسه و حضور و شرکت در انتخابات پاسدار و رهروی صادقی برای شهدا باشیم.

وی تاکید کرد: کشور ما جمهوری اسلامی امروز نیازمند حرکت رو به جلو است، نه رجعت به گذشته و رعایت اخلاق در میدان رقابت سیاسی یکی از ارکان اصلی این حرکت است.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول