اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر

مراسم شب شعر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: به‌مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر مراسم شب شعر و خاطره گویی دفاع مقدس در این استان برگزار می‎شود.

مراسم شب شعر در چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

بهروز صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در راستای پاسداشت حماسه بزرگ سوم خرداد که مقارن شده است با سالروز ولادت باسعادت امیرمومنان حضرت علی(ع)، برنامه‎هایی با هدف ارج نهادن به مجاهدت‌های ارزشمند رزمندگان و تبلیغ روحیه ایثار و ارزش‌های ماندگار در حماسه آزادسازی خرمشهر در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های تدوین شده به مناسبت سوم خردادماه، گفت: حضور پرسنل در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و شهدای گمنام، دیدار با خانواده معظم شهدای عملیات بیت المقدس،  برپایی نمایشگاه کتاب‎های دفاع مقدس در کتابخانه‌های عمومی از مهم‌ترین این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

صادقی ادامه داد: برگزاری مراسم شب شعر و خاطره گویی دفاع مقدس، برگزاری مسابقات کتابخوانی، معرفی کتب به همین مناسبت از طریق پیامک، ارسال پیامک ویژه سوم خرداد و ولادت حضرت علی(ع)، فضاسازی و نصب بنر ویژه سوم خرداد و سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی(ع) از دیگر این برنامه‌ها به شمار می‎رود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری فتح خرمشهر را نماد پایداری ملت ایران در برابر زورگویی بیگانگان دانست و گفت: ملت بزرگ ایران همچنان که در دفاع مقدس مقتدرانه در برابر دشمن ایستادگی کرد و اجازه نداد ذره‌ای از خاک کشور در دست بیگانه بیافتد، این ملت اکنون نیز اجازه نمی‌دهد حقوق مسلم خود و تلاش علمی فرزندانش تضییع شود.

وی افزود: فتح خرمشهر اوج عظمت و نقطه عطف دفاع مقدس بود و همین پیروزی رزمندگان اسلام موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی در جهان شد.

صادقی تصریح کرد: این کشور‌ها بدانند که اتکا مردم مسلمان ایران به ایمان و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و انگیزه‌های نیروی انسانی متعهد به اسلام، دین، جمهوری اسلامی، مقاومت، شجاعت و تکلیف بود که موجب شد این پیروزی عظیم را کسب کنند.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول