اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه پیام نور اصفهان:

حرکت در مسیر رهبری حرکت در مسیر پیشرفت و عدالت است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان گفت: هر جا که دولت و ملت پا به پای رهبری البته در عمل حرکت کردند به راحتی در مسیر موفقیت و پیش رفت و عدالت قرا گرفتند.

حرکت در مسیر رهبری حرکت در مسیر پیشرفت و عدالت است

حجت‌الاسلام محمد عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: بهترین ملاک‌ها برای فرد مناسب ریاست جمهوری و نظام اسلامی را رهبری فرمودند و این ملاک‌ها معیارهای مشخصی هستند که نیاز به توضیح ندارند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین ملاک و محور حرکت جمهوری اسلامی را حرکت بر خلاف جهت طاغوت‌ها و ایستادگی در برابر ظلم می‌دانند و ملاک اصلی انتخابات ریاست جمهوری بحث مظهر ایستادگی و مقاومت است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اصفهان اضافه کرد: از جمله ملاک‌های بعدی که رهبری بر آن تاکید داشتند بحث عدالت محوری در حرکت انقلاب اسلامی است و دارا بودن صفت‌هایی مانند ساده زیستی، دوری از تجمل گرایی و مردمی بودن در همین قالب می‌گنجد.

وی افزود: بحث اخلاص و برای خدا کار کردن به دنبال منافع شخصی خود نبودن و انتظار حمایت دیگران را نداشتن را از جمله خصلت‌های قابل توجه برای کارگزاران و حاکمان نظام اسلامی دانستند.

عمادی در پاسخ به سوال خبرنگار که آیا یک رئیس جمهوری فقط باید به امر معیشتی مردم رسیدگی کند، گفت: انقلاب ما یک انقلاب اسلامی است و هدف اسلام فقط تأمین زندگی دنیوی نیست و هدف اسلام برقراری عدالت برای تأمین آخرت انسان، معاد محوری و خدامحوری است.

وی ادامه داد: زندگی و معاش دنیوی تا وقتی که در مسیر رسیدن به اهداف آخرتی باشد باید در آن حد تأمین شود و از همین جهت است که خداوند در قرآن می‌فرماید؛ کسی که معاش او دچار مشکل شود معادش دچار مشکل می‌شود، اما همان‌طور که اشاره کردم نه اینکه تمام هدف یک فرد تأمین خواسته‌های دنیوی باشد و رئیس جمهور هم باید به این نکته توجه داشته باشد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور در پایان در توصیه‌هایی به کاندیداهای ریاست جمهوری بیان کرد: هر جای که دولت و ملت پا به پای رهبری البته در عمل حرکت کردند به راحتی در مسیر موفقیت و پیشرفت و عدالت قرار گرفتند و ما ثمرات و برکات آن را هم زیاد در جامعه دیدیم، اما بالعکس در هر کجا از ایشان عقب یا جلو افتاده‌ایم دچار مشکل شدیم.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول