اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج آمل در حماسه 6 بهمن پیشنهاد کرد

اجرای طرح 10میلیون صلوات برای شهید شاخص کشوری

فرمانده بسیج آمل در حماسه اسلامی سال 60 آمل گفت: می‌توان برای بزرگداشت طاهره هاشمی شهید شاخص کشوری در سال 92، طرح 10 میلیون صلوات را اجرایی کرد.

اجرای طرح 10میلیون صلوات برای شهید شاخص کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مهدی خانی ظهر امروز در ستاد بزرگداشت حماسه تاریخی شش بهمن این شهرستان با بیان اینکه تمام آثار و زندگینامه این شهیده شاخص در منزل ایشان به صورت موزه درآید، اظهار داشت: همزمان با روز تولد شهیده طاهره هاشمی در اول خرداد ماه جشن تولد با حضور دانش‌آموزان در منزل ایشان برگزار شود.

وی افزود: با برگزاری این جشن تولد زندگینامه و خصوصیات این شهیده الگویی برای نوجوانان و جوانان و ماندگاری حماسه تاریخی ششم بهمن می‌شود.

خانی با اشاره به اینکه با تاکید بر اجرای مسابقه خط و نقاشی کودکان و نوجوانان در بین دانش‌آموزان اظهار داشت: با الگوگرفتن از آثار این شهیده شاخص متوجه افکار وی در زمینه شهادت خواهند شد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج در حماسه ششم بهمن سال 60 برای ترویج فرهنگ رای دادن نوجوانان و جوانان در انتخابات، توزیع صندوق در بین دانش‌آموزان مدارس بیان کرد و گفت: با توجه به روش شهیده طاهره هاشمی ساخت صندوق رای و نمایش رای‌گیری بین دوستان در مدرسه‌اش و اشتیاق حضور ایشان در انتخابات می‌توان این اشتیاق را بین نسل جدید ترویج داد.

وی تصریح کرد: اجرای جشنواره بین همسالان طاهره هاشمی، تدوین و انتشار کتاب 30 صفحه‌ای زندگینامه این شهیده شاخص و توزیع آن بین خانواده‌های آملی، تهیه مستند و کلیپی از رفتار و منش این شهیده به روایات خواهران، برادران و فرمانده سابق سپاه، تهیه مستند چند وجهی طاهره هاشمی در بعد سیاسی، فرهنگی و هنری و برگزاری جشن نماز از برنامه‌های مهم این ستاد باشد.

خانی یادآور شد: برای ماندگاری نام طاهره هاشمی به عنوان شهیده شاخص بهتر است تندیسی از این ایشان در شهر احداث شود.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس از طرح 10 میلیون صلوات به نام شهیده در بین مردم مطرح و عنوان کرد: شبی با طاهره با اجرای شعر، تحقق شعار وی و راه‌اندازی سایت طاها با اختصاص به زندگینامه و آثار ایشان به صورت رسانه‌ای از برنامه‌های دیگر ستاد حماسه تاریخی ششم بهمن قرار گیرد.

انتهای‌ پیام/86011/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول