اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تحقیقات و منابع شرکت توانیر:

نیروگاه شهید رجایی پایلوت ارتباطی دانشگاه آزاد قزوین با توانیر شد

معاون تحقیقات و منابع شرکت توانیر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین ظرفیت لازم را برای ارتباط با شرکت توانیر دارد که در این راستا و برای برگزاری نشست‌های تخصصی نیروگاه شهید رجایی قزوین به عنوان پایلوت ارتباط این دو مرکز صنعتی و دانشگاهی تعیین می‌شود.

نیروگاه شهید رجایی پایلوت ارتباطی دانشگاه آزاد قزوین با توانیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کرم رضایی ظهر امروز در نشستی که با حضور مرتضی موسی‌خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در سطح برجسته‌ای از نظر علمی و تحقیقاتی قرار دارد که امیدواریم بتوانیم از تجارب آن در صنعت برق استفاده کنیم.

وی افزود: با توجه به بازدیدی که از این دانشگاه داشتیم امیدوارم یک تیم از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و یک تیم از شرکت توانیر برای برگزاری نشست‌های تخصصی ایجاد شود.

این مسئول تصریح کرد: با انتخاب سرپرست و کارشناسان برای این دو تیم صنعت و دانشگاه که سرپرست تیم صنعت برق را مدیرکل دفتر تحقیقات شرکت توانیر بر عهده دارد می‌توان به نتایج خوبی برای ارتقای صنعت و دانشگاه کسب کرد.

معاون تحقیقات و منابع شرکت توانیر بیان داشت: نیروگاه شهید رجایی قزوین نیز به عنوان نقطه پایلوت برای ارتباط شرکت توانیر با دانشگاه آزاد اسلامی قزوین اعلام می‌شود.

رضایی تأکید کرد: ارتباط صنعت و دانشگاه از دغدغه‌های اصلی شرکت توانیر است که در این راستا به دنبال رفع موانع است.

وی عنوان کرد: اگر بتوانیم گامی برای آب کردن یخ میان دو مجموعه صنعت و دانشگاه برداریم قطعاً در این راستا مؤثر خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری همایش صنعت برق که سال گذشته به همت شرکت توانیر برگزار شد عنوان کرد: مقالات ارائه شده در این همایش محصول مشترک صنعت و دانشگاه بوده‌اند به طوری که هیچ مقاله‌ای تنها از سوی صنعت و یا دانشگاه ارائه نشده بود.

این مسئول اضافه کرد: مقالات زیادی در این همایش مورد پیش‌داوری و داوری قرار گرفت که این پیش‌داوری برای نخستین بار انجام و 21 مورد از پروژه‌های تحقیقاتی نیز به صورت شفاهی و پوستر در این همایش ارائه شدند.

این مسئول تأکید کرد: به علت تداوم صنعت و دانشگاه این همایش به صورت سالانه برگزار و در سال 92 نیز میزبان آن خواهیم بود.

معاون تحقیقات و منابع شرکت توانیر با تأکید بر حضور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در همایش سالانه صنعت برق عنوان کرد: امیدواریم حضور دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با این ظرفیت‌های عظیم در همایش صنعتی برق پررنگ‌تر باشد.

رضایی تأکید کرد: به تمام شرکت های تابعه و وابسته اعلام کردیم تا مواردی را که از خارج تهیه و یا وابسته به خارج هستند اعلام تا برای تهیه آن در داخل اقدام کنیم.

معاون تحقیقات و منابع شرکت توانیر تأکید کرد: انتظاراتی که صنعت و دانشگاه از یکدیگر دارند در قالب سه مورد آماده و چالش‌ها نیز مورد ارزیابی قرار گرفته تا همه موانع میان ارتباط صنعت و دانشگاه از بین برود.

انتهای پیام/2667/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول