اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان:

ثبت معامله املاک گیلان الکترونیکی شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک گیلان گفت: امکان ثبت و معامله املاک با استفاده از شیوه‌های جدید الکترونیکی در اداره کل ثبت احوال گیلان وجود دارد.

ثبت معامله املاک گیلان الکترونیکی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از انزلی، سیدجعفر مفیدی امروز در دیدار با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به ظرفیت سرمایه‌گذاری در این منطقه اظهار کرد: این منطقه می‌تواند مرکز جذب سرمایه‌گذار و افزایش میزان اشتغالزایی مولد استان باشد.

وی نقش مناطق آزاد در دستیابی به اهداف توسعه‌ای کشور را بی‌بدیل خواند و گفت: قوانین مترقی حاکم بر مناطق آزاد زمینه‌های لازم را برای رسیدن به نقش مناطق آزاد موفق جهان در عرصه اقتصادی و بین‌المللی، فراهم کرده است.

این مسئول اذعان کرد: با توجه به جایگاه منطقه آزاد انزلی به عنوان یک نهاد دولتی که از قوانین ویژه خود پیروی می‌کند، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در راستای توسعه و پیشرفت این منطقه اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اکنون امکان ثبت و معامله با استفاده از شیوه‌های جدید الکترونیکی در اداره کل ثبت احوال گیلان وجود دارد، خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های خدمات دولت الکترونیک از مهم‌ترین اولویت‌های ما است.

مدیر عامل منطقه آزاد انزلی نیز در نشست مذکور این منطقه را موتور محرکه اقتصاد گیلان نام برد و اظهار کرد: پویایی این منطقه شکوفایی شهرهای اطراف و استان را به دنبال دارد، زیرا توسعه گیلان و منطقه آزاد لازم و ملزوم همدیگرند.

سعید رحیمی، یکی از سیاست‌های منطقه آزاد را افزایش تعاملات دوسویه دانست و تصریح کرد: تاکنون توفیقات بسیاری در این زمینه حاصل شده است.

به گفته وی، قوانین این منطقه باید با در نظر داشتن سند چشم‌انداز توسعه استان و طرح‌های جامع و راهبردی منطقه عملیاتی شود.

این مسئول گفت: اجرای قوانین با همکاری مسئولان نهادهای مختلف و استفاده از ظرفیت‌های مدیریتی استان برای پیشرفت منطقه از اولویت‌های کاری ما است.

وی با اشاره به اینکه فعال‌سازی ظرفیت‌های قانونی، منطقه آزاد را به کانون توسعه اقتصادی گیلان تبدیل می‌کند، اذعان کرد: اداره کل ثبت اسناد و املاک گیلان می‌تواند در تثبیت حاکمیت سازمان در محدوده مصوب هیئت دولت نقش موثری ایفا کند.

رحیمی تثبیت مالکیت بر اراضی متعلق به سازمان منطقه آزاد در محدوده سه هزار و 200 هکتاری را مهم‌ترین اولویت برای تأمین زیرساخت لازم به منظور جذب سرمایه‌گذار ذکر کرد.

وی متذکر شد: توافقات نهایی برای برطرف شدن مشکل حدود 70 هکتار از اراضی محدوده منطقه آزاد انزلی با همکاری بنیاد شهید انجام شده است.

انتهای پیام/84001/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول