اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

طاهری در گفت‌وگو با فارس:

نامزدها به قانون احترام بگذارند/ لزوم پذیرش نظر شورای نگهبان

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از لزوم احترام نامزدها به قانون سخن گفت و تاکید کرد که کاندیداها باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند.

نامزدها به قانون احترام بگذارند/ لزوم پذیرش نظر شورای نگهبان

سیدعلی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به لزوم پذیرش نتایج بررسی صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی آنان گفت: کار به گونه‌ای نیست که اگر صلاحیت فردی در دوره‌ای و برای انتخابات دیگری پیش از این مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفت صلاحیت وی در تمام دوره‌ها و انتخاباتها مورد تأیید قرار گیرد چرا که ممکن است صلاحیت فردی به دلیل یک تصمیم اشتباه و یا در پیش گرفتن مسیر غلط تغییر کند.

وی افزود: نامزدهای انتخاباتی باید به قانون که شورای نگهبان را به عنوان مرجع رسیدگی به صلاحیت نامزدهای انتخاباتی در نظر گرفته پایبند باشند و نمی‌شود که افراد تا جایی به قانون پایبند باشند که منافع شخصی آنها را تأمین کند و در جایی که منافع آنها را تأمین نکند قانون را نپذیرند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی ادامه داد: چنانچه افراد به نتایج بررسی صلاحیت‌ها معترض باشند راهکار لازم برای رسیدگی به اعتراضات و شکایات در قانون پیشبینی شده و همگان باید مر قانون را رعایت کنند و به قانون پایبند باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول