اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم:

عروس و داماد به حجله آخرت رفتند / دعوت از مهمانان عروسی برای حضور در تشییع جنازه

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر وقوع تصادف یک دستگاه خودروی سواری با موتور سیکلت، سرنشینان موتورسیکلت که عروس و دامادی در آستانه برگزاری مراسم ازدواج بودند جان باختند.

عروس و داماد به حجله آخرت رفتند / دعوت از مهمانان عروسی برای حضور در تشییع جنازه

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حوادث تلخ و غم انگیز موتورسواری در قم بیان داشت: از ابتدای سال 1392 تاکنون اورژانس قم 2 هزار و 40 مورد ماموریت مربوط به حوادث موتورسواری داشته است.

وی افزود: در این حوادث 2 هزار و 948 نفر مجروح شدند که هزار و 49 نفر آنان توسط پرسنل فوریت‌های پزشکی (115) در محل حادثه مورد درمان قرار گرفتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: از این تعداد هزار و 445 نفر نیز به دلیل شدت آسیب‌های وارده به مراکز درمانی انتقال یافتند و شش نفر نیز جان خود را در محل حادثه از دست دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حادثه تلخی ناشی از موتورسواری اشاره و ابراز کرد: در این حادثه دلخراش که بعد از ظهر پنجشنبه در خیابان 24 متری مطهری رخ داد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی سواری برخورد کرد که این حادثه منجر به فوت راکبین موتورسیکلت شد.

فراهانی با اشاره دریافت تماس مردمی برای اطلاع‌رسانی این حادثه به مرکز اورژانس 115 بیان داشت: به دنبال این تماس پرسنل اورژانس 115 در محل وقوع حادثه به سرعت حاضر شدند.

وی افزود: دو سرنشین موتورسیکلت به دلیل شدت حادثه به شدت مجروح شدند که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط پرسنل این مرکز مجروحین با عملیات احیاء(CPR) به مرکز درمانی منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: با وجود تمام تلاش‌های انجام شده پرسنل اورژانس 115 و کادر درمانی بیمارستان هر دو سرنشین موتورسیکلت جان باختند.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان نکته‌ای که بر تلخی این حادثه می‌افزود، خاطرنشان کرد: سرنشینان این موتورسیکلت، عروس و دامادی بودند که در حال برنامه‌ریزی مراسم عروسی خود در روز ‌جمعه بودند که به دلیل وقوع این حادثه عروسی آنان به عزا مبدل شد.

انتهای پیام/78005/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول