اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فروشندگان طلاهای تقلبی در شبستر ناکام ماندند

فرمانده انتظامی شهرستان شبستر از دستگیری دو متهم فروشنده طلاهای تقلبی خبر داد.

فروشندگان طلاهای تقلبی در شبستر ناکام ماندند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان‌شرقی، علی صفایی اظهار کرد: مأموران انتظامی با اطلاع از اینکه دو نفر زن مرد قصد کلاهبرداری با شیوه فروش طلاجات تقلبی و بدلی را در سطح شهر دارند، موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران بلافاصله برای بررسی موضوع به محل واقع در بخش صوفیان اعزام و پس از انجام تعقیب و مراقبت بصورت نامحسوس نهایتاً متهمان به نام‌های «ش.م» و «و .خ» را در داخل یکی از طلا فروشی‌های این شهر در حین فروش طلاجات بدلی شناسایی و دستگیر می‌کنند.

صفایی بیان کرد: در بازرسی بدنی و خودرویی از این افراد، تعداد پنج دست سرویس طلا که اقدام به پر کردن لحیم در بین شیارهای آن کرده بودند با وزن‌های مشخص در فاکتورهای جعلی به مبلغ 300 میلیون ریال کشف و متهمان در تحقیقات عینا به چگونگی تقلبی کردن طلاجات و جعل کردن فاکتورها برای فروش اقرار کردند.

وی گفت: پلیس آماده دریافت اخبار مردمی با سامانه 197 و 110 در جهت مبارزه با اخلالگران و کسانی که قصد برهم زدن نظم جامعه را دارند، است.

انتهای پیام/60002/ذ/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول