اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان شمالی:

نیکوکار اسفراینی مقیم فرانسه ساخت مجتمع آموزشی را تقبل کرد

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان شمالی گفت: یک نیکوکار اسفراینی مقیم فرانسه ساخت مجتمع آموزشی در این شهرستان را تقبل کرده است.

نیکوکار اسفراینی مقیم فرانسه ساخت مجتمع آموزشی را تقبل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، مجید علیداد بعد از ظهر امروز در نشست با شماری از نیکوکاران مدرسه ساز این استان اظهار کرد: این نیکوکار برای ساخت یک مجتمع مجهز آموزشی در اسفراین هزینه‌های آن را برعهده گرفته است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام نیکوکاران حاکی از حس نوع دوستی از روح عاطفی انسان‌های خیر است، تصریح کرد: البته این مهم به خاطر فرهنگ دوستی و نیک اندیشی مردمان این خطه که قلبشان برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم می‌تپد، اجتناب ناپذیر است.

علیداد گفت: اکنون فرزندان با استعدادی در دورترین روستاهای استان به تحصیل مشغولند که اگر بستر مناسب و مطلوب برای رشد استعدادهای آنان ظهور و بروز کند، به طور حتم شکوفا و در آینده در خدمت این سرزمین خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه امروزه همگان اذعان داشته که توسعه همه جانبه هر کشور در گرو رشد علمی و ارتقای فرهنگی آن کشور است، تصریح کرد: هستند مردان و زنان زیادی که با بینش عمیق در مسیر جهل ستیزی گام برداشته و با ایجاد فضاهای آموزشی و پرورشی این خلاء را پر می‌کنند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز خراسان شمالی اظهار کرد: آنان با همت بلند خود صحنه‌های به یاد ماندنی را خلق کرده که به طور یقین همواره این حرکت آنان در خاطره‌ها و تاریخ خواهند ماند.

وی با بیان اینکه خیرین نیک اندیش با ایثار مال خود نویدبخش توسعه فرهنگ و اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور هستند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همت خیرین مدرسه ساز شاهد برگزاری هر چه پر رنگ‌تر جشنواره خیرین مدرسه ساز همه ساله هستیم.

انتهای پیام/63002/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول