اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی سپاه استان سمنان:

رئیس‏جمهور آینده اهل لجاجت نباشد/ مردم با اصول رهبری گزینش کنند

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج)‌ استان سمنان با تأکید بر اینکه رئیس‏جمهور آینده نباید اهل لجاجت باشد، گفت: مردم باید با اصول رهبری در انتخابات فرد اصلح را گزینش کنند.

رئیس‏جمهور آینده اهل لجاجت نباشد/ مردم با اصول رهبری گزینش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حسین‏علی جعفری صبح امروز در نشست سیاسی که با حضور بسیجیان در سمنان برگزار شد، اظهار داشت: انتخابات یکی از بحث‌هایی است که باید به صورت جدی به آن توجه شود.

وی انتخابات را از دو نظر مورد بررسی قرار داد و افزود: مورد اول، الزامات حماسه سیاسی است که شامل بصیرت، حضور حداکثری در انتخابات و شناخت عمیق از مسائل داخلی می‏شود.

معاون سیاسی سپاه قائم آل محمد(عج)‌ استان سمنان بیان داشت: مسئله دوم در بحث انتخابات، انتخاب فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری است.

جعفری خاطرنشان کرد: ویژگی‌های فرد اصلح از دیدگاه رهبر انقلاب اسلامی، داشتن ایمان، اعتقاد به خدا و قانون اساسی است و باید کسی را انتخاب کرد که با تدبیر، با حکمت و دارای روحیه مقاوم باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: لجاجت مانع تدبیر است و فرد منتخب باید دارای تذهیب اخلاقی باشد و از خودپسندی که مانع مشورت است، خودداری کند.

 

همه موظف به حضور در انتخابات هستند

یک کارشناس ارشد مسائل سیاسی نیز گفت: همگی موظف به حضور در انتخابات هستیم؛ چرا که حضور آحاد مردم در انتخابات به مثابه تعیین سرنوشت کشور است.

عبدالله مؤمنی اظهار داشت: حضور در انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری، حق عینی است؛ باید در مورد افراد کاندیدا به طور دقیق تحقیق کرد و به فرد اصلح رأی داد.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی بیان داشت: مردم غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی باید با هوشیاری و بصیرت دسیسه‌های دشمن را خنثی کنند.

مؤمنی تاکید کرد: باید مراقب باشیم دشمنان با ترویج شبهات افکار مردم را تحریف نکنند و توطئه‌های دشمن را باید همچون گذشته در نطفه خفه کرد.

وی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد رئیس‌جمهور آینده اشاره کرد و گفت: ولی امر مسلمین جهان، رئیس جمهور آینده را اینگونه معرفی می‌کنند که باید نقاط قوت رئیس جمهور فعلی منهای نقاط منفی را داشته باشد.

این کارشناس ارشد مسائل سیاسی تأکید کرد: حضور تک تک مردم در انتخابات باید با شناخت و آگاهی همراه باشد.

انتهای پیام/74003/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول