اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس خبر داد

سهم 2 هزار میلیارد ریالی آذربایجان شرقی در کمیسیون تلفیق بودجه

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در کمیسیون تلفیق بودجه 92 برای استان آذربایجان شرقی مصوب شد.

سهم 2 هزار میلیارد ریالی آذربایجان شرقی در کمیسیون تلفیق بودجه

میرهادی قره‌سید رومیانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق بودجه برای آذربایجان شرقی 2 هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب شد، اظهار کرد: از این میزان مصوبه سهم تبریز، آذرشهر و اسکو 900 میلیارد ریال بود.

وی با اشاره با همفکری سایر نمایندگان این حوزه تصمیم به اختصاص تمام بودجه سهم تبریز، آذرشهر و اسکو به قطار سریع و سیر گرفته شد، گفت: بنا به تصمیم جمعی شش نماینده حوزه یاد شده اعتبار اختصاصی به تبریز و قطار سریع السیر تبریز ‌ـ میانه‌ ـ تهران اختصاص داده شد.

قره‌سید رومیانی اظهار کرد: در کمیسیون تلفیق 40 میلیارد ریال نیز برای بیمارستان آذرشهر در کمیسیون تلفیق اختصاص یافت.

وی با اشاره به همکاری نمایندگان برای اختصاص این رقم به این بیمارستان 400 تختخوابی گفت: در بودجه ارائه شده توسط خود دولت تنها 5 میلیارد ریال برای این مجموعه پیش‌بینی شده بود که با همکاری نماینده دیگر آذربایجان‌شرقی در کمیسیون تلفیق این رقم به 40 میلیارد ریال افزایش یافت.

وی اضافه کرد: در این کمیسیون همچنین برای هر کدام از فاضلاب شهرهای آذرشهر، اسکو و خسروشهر نیز 25 میلیارد ریال پیش‌بینی شده است. 

انتهای پیام/60001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول