اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران خبر داد

بازیکن‌سازی اولویت نخست تیم امید باشگاه نساجی

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت: بازیکن‌سازی اولویت نخست تیم امید باشگاه نساجی مازندران است.

بازیکن‌سازی اولویت نخست تیم امید باشگاه نساجی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمد قنبری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران در نشست خبری مشترک با مالک باشگاه نساجی مازندران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پیشنهاد خبرنگاری پیرامون بازی کردن تیم امید نساجی در لیگ بزرگسالان استان مازندران به جای لیگ برتر به دلیل صرفه‌جویی در هزینه، گفت: سطح فوتبال لیگ برتر امیدهای کشور بسیار بالا است، لیگی که تیم‌های قدرتمندی مانند ذوب آهن اصفهان، ملوان بندرانزلی، فولاد خوزستان و ... در آن بازی می‌کنند.

وی تصریح کرد: تیم لیگ برتر امیدها به اندازه تیم‌های دسته اول قدرتمند و قوی هستند و بازیکنانی که در آینده به بزرگسالان نساجی وارد می‌شوند باید در یک لیگ معتبر و قوی، آزموده و باتجربه شوند.

مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: در حال حاضر تیم‌هایی مانند سپاهان اصفهان خواستار بازیکنی مثل نژادمهدی هستند که اگر این بازیکن به قیمت 200 میلیون تومان هم رضایت‌نامه بگیرد به اندازه کل مخارج یک فصل تیم امیدهای ما می‌باشد.

وی اضافه کرد: پس بازیکن‌سازی در تیم امیدها یکی از اهداف درآمدزایی ما خواهد بود و برنامه‌هایی نیز در این زمینه داریم تا جایی که هر امکاناتی که برای تیم بزرگسالان می‌خریم از این پس برای امیدها هم خریداری می‌کنیم و برنامه داریم در فصل آینده حداقل هفت بازیکن از امیدها به تیم بزرگسالان نساجی مازندران بیاوریم.

وی در مورد برخورد با حضور دلال‌ها در فوتبال اذعان داشت: تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا تیم از دلال و دلالیسم به‌دور باشد و مطمئنا به‌شدت مقابله خواهیم کرد.

مصوبات هیئت‌مدیره در راستای اهداف باشگاه رقم خواهد خورد

فرامرز قلی‌پور عضو هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران در مورد مصوبات و برنامه‌های هیئت مدیره باشگاه نساجی بیان داشت: تمامی برنامه‌ها در اتاق فکر آن هم با نظر تمامی افراد حاضر در هیئت مدیره طراحی و انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: شرایط موجود باشگاه مطلوب بوده و به یک جمع‌بندی ممکن رسیده‌ایم البته منتظر این هستیم تا تقویم کاری نوشته شود و برنامه‌های قابل اجرا در آن گنجانده شود.

قلی‌پور با قدردانی از زحمات مالکیت تیم نساجی مازندران حسین قاسم‌نژاد یادآور شد: در زمانی که تیم درحال سقوط به لیگ دسته دوم بود قاسم‌نژاد تیم را نجات داد البته باید از سرمایه‌گذاری که در این بخش هزینه می‌کند و می‌دانیم که این هزینه‌ها فقط هزینه است، تقدیر کرد.

وی در پایان با قدردانی از حمایت هواداران باشگاه نساجی مازندران افزود: هواداران نساجی سرمایه‌های با ارزش این تیم هستند. امید است که با لیگ برتری شدن نساجی بشود گوشه‌ای از زحمات این افراد را جبران کرد.

انتهای پیام/86017/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول