اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

دانشکده پرستاری شرق مازندران برای پذیرش دانشجو آماده می‌شود

دانشگاه علوم پزشکی مازندران و مسئولان شهرستان بهشهر وعده دادند به ‌زودی دانشکده پرستاری و مامایی شرق مازندران را برای پذیرش دانشجو آماده کنند.

دانشکده پرستاری شرق مازندران برای پذیرش دانشجو آماده می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، در جلسه‌ای که به ‌منظور بیان نتایج بازدید دو تن از اعضای هیئت بُرد پرستاری کشور برگزار شد، مدیران این شهرستان اعم از امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه، مدیر شبکه بهداشت همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی بهشهر آمادگی خود را برای کمک به تجهیز دانشکده پرستاری و مامایی شرق مازندران اعلام کردند.

در این نشست، قاسم جعفری شهردار بهشهر با بیان اینکه پیگیری اولیه برای ساخت دانشکده پرستاری و مامایی در شرق مازندران از سال 71 در دستور کار بوده است، اذعان داشت: اکنون از کمک خیران و مدیران ارشد شهرستان بهره‌مند هستیم و از طرف شهرداری و شورای اسلامی هم قول قطعی می‌دهیم که با کمال میل در این راه حرکت کنیم.

در ادامه، عبدالله ریاحی معاون فرماندار بهشهر، گفت: اتفاق نظر خوبی بین همه مسئولان این شهرستان از امام جمعه تا مدیران دستگاه‌های اجرایی برای توسعه و پیشرفت علمی وجود دارد.

وی افزود: زمانی دانشگاه علم و صنعت به‌عنوان پردیس دانشگاه علم و صنعت ایران بود اما با پیگیری‌های مجدانه مسئولان شهرستان، شاهد ارتقا و استقلال آن همچنین تبدیل آن به دانشگاه علم و فناوری مازندران هستیم.

در ادامه، فرهنگ بابامحمودی مسئول امور فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، اظهار داشت: با توجه به همتی که در مسئولان شهرستان بهشهر وجود دارد همچنین پیگیری‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و از طرفی نیاز شرق استان به این مرکز علمی، قول می‌دهیم نسبت به تجهیز آن اقدام کرده و دانشکده پرستاری و مامایی بهشهر را برای پذیرش دانشجو در سال تحصیلی آینده، آماده کنیم.

به گزارش فارس، مکان فعلی دانشکده پرستاری و مامایی شهرستان بهشهر که مورد بازدید دو تن از نمایندگان هیئت بُرد پرستاری کشور به‌ منظور ارزیابی و بررسی امکانات و تجهیزات انجام شد، با نگاه مثبت بازدیدکنندگان همراه بود.

این دانشکده نیاز به تجهیزات بیشتری دارد که مسئولان استانی و شهرستانی قول دادند، نواقص و کمبودها را به‌زودی حل کنند تا از سال تحصیلی آینده و در نخستین گام، 30 دانشجو در رشته پرستاری پذیرش شوند.

انتهای پیام/86001/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول