اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مالک باشگاه نساجی مازندران خبر داد

بدهی 4 میلیارد تومانی باشگاه نساجی/ کسی جرأت دلالی در این باشگاه را ندارد

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: در حال حاضر حدود 4 میلیارد تومان بدهی داریم که این میزان غیرمعمول است.

بدهی 4 میلیارد تومانی باشگاه نساجی/ کسی جرأت دلالی در این باشگاه را ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، حسین قاسم‌نژاد شامگاه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: پیرامون توافقات انجام شده در خصوص در اختیار گرفتن 10 ساله استادیوم شهید وطنی ما قرار گذاشتیم تا نور ورزشگاه را با چهار پایه پرژکتور در حد استاندارد تأمین کنیم تا در آینده اگر بنا بر این شد بازی‌ها زیر نور برگزار شود، مشکلی نداشته باشیم.

وی افزود: همچنین به همت فرمانداری و اداره ورزش و جوانان، صندلی‌های حاشیه دور زمین چمن شهید وطنی نیز تعبیه می‌شود.

این مسئول درباره در اختیار نداشتن سند مالکیت باشگاه نساجی مازندران عنوان کرد: مهدی پرهام نیز چند سال بدون اینکه سند به نامش باشد، مالکیت تیم را بر عهده داشت و هیچ اتفاقی هم نیفتاد و در حال حاضر نیز در بین اقدامات ما سندزدن از اولویت کمتری برخوردار است و نخست به دنبال پروژه‌های مهم‌تری در این تیم هستیم و البته مسئولیت سند زدن با دستگاه ورزش است که این موضوع را حل کند.

مالک باشگاه نساجی مازندران در پاسخ به این سئوال که رویکرد مدیریتی در استفاده از بازیکنان بومی چگونه خواهد بود و اهمیت آن برای باشگاه چگونه است، اذعان داشت: در هفته آینده پیش‌رو، فراخوانی از سوی رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد تا تمام بازیکنان استان مازندران که گمان می‌کنند، توانایی بازی کردن در تیم نساجی را دارند، دعوت به تست‌گیری خواهند شد.

وی اضافه کرد: این فراخوان منحصراً برای استان مازندران اختصاص دارد و اولویت‌های ما نیز بازیکنانی هستند (بازیکنانی که در لیگ‌های پایین‌تر و یا در تیم‌های نه چندان مطرح بازی می‌کنند) تا با این کار توجه بیشتری به این عزیزان کرده باشیم و بتوانیم در بین آنها استعدادهای خوب را کشف کنیم.

این مسئول در مورد انتخاب سرمربی باشگاه نساجی مازندران اظهار داشت: انتخاب ما در مورد سرمربی تیم، کماکان به قوت خودش باقی است و آقای یونس گرائیلی تا اطلاع ثانوی عهده‌دار این سمت است و ادامه کار با وی بستگی به عملکرد او دارد.

قاسم‌نژاد، تمهیدات خود در مورد مبارزه با دلالیسم فوتبال را بسیار جدی اعلام کرد و متذکر شد: بحث برخورد با این کار ناسالم یک بحث کشوری است و فقط مختص این تیم نیست. 

این مسئول تصریح کرد: اگر کسی قصد دلالی یا سودجویی داشته باشد، به‌شدت جلوگیری و مقابله می‌کنیم و بعید می‌دانم کسی در این تیم جرأت دلالی داشته باشد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد وضعیت بدهی باشگاه بیان داشت: در حال حاضر جدای از پرداختی‌هایی که توسط ما به بخشی از طلبکاران داده شد، باشگاه 4 میلیارد و 200 میلیون تومان بدهی دارد که این رقم بیش از حد معقول است.

قاسم‌نژاد گفت: قطعاً منطقی به نظر نمی‌رسد، باشگاهی که امتیاز آن حدود یک میلیارد است، فقط 4 تا 5 میلیارد تومان بابت بدهی‌هایش پرداخت کند و در شرایط کنونی هم کسی را ندیده‌ایم که کمک کند، اگر کسی باشد حتماً استقبال می‌کنیم. به هر حال در حد توان سعی می‌کنیم این موضوع را پیگیری کنیم و از دیگران هم کمک بگیریم.

مالک باشگاه نساجی مازندران ادامه داد: قرارداد بازیکنان فصل گذشته هم از زمانی که ما وارد باشگاه شدیم بخشی را پرداخت کردیم و آنهایی که با ما تا آخر فصل ماندند، در آینده نزدیک و احتمالا تا قبل از شروع فصل جدید رضایت‌شان را جلب خواهیم کرد.

قاسم‌نژاد هدف خود در فصل آتی را صعود به لیگ برتر برشمرد و در پایان  اذعان کرد: ما قطعا به لیگ برتر فوتبال کشور صعود می‌کنیم و جشن لیگ برتری شدن را همین جا می‌گیریم.

انتهای پیام/86017/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول