اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

حماسه را باید با «اقتصاد مقاومتی» گره زد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه سال ویژه‏ای در روند تقابل با دشمن پیش‏ رو داریم، گفت: امسال باید «حماسه» را با «اقتصاد مقاومتی» گره زد.

حماسه را باید با «اقتصاد مقاومتی» گره زد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی عصر امروز در نشستی با مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: با انتخاب پرشکوه و حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات، امید دشمن قطع می‏شود و وقتی که این امید قطع شد، عرصه بر دشمن در سایر بخش‏های اقتصادی، فرهنگی و .‌.‌. نیز تنگ خواهد شد.

وی تصریح کرد: در نتیجه انتخاب پرشکوه ملت ایران، دشمنان اسلام و انقلاب مجبور به تنازل و کاهش فشارهای اقتصادی و سیاسی بر ملت بزرگ ایران خواهند شد.

امام جمعه دماوند افزود: امسال، سال ویژه‏ای در روند تقابل با دشمن است و اگر حماسه سیاسی را با تاکید حضرت امام خامنه‏ای در ادامه اقتصاد مقاومتی گره بزنیم، موفقیت‏ها دوچندان خواهد شد.

علاءالدینی اضافه کرد: ولی امر مسلمین جهان به چند واژه به طور ویژه پرداخته‏اند که در این زمینه می‏توان به اقتصادی مقاومتی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و در حقیقت حماسه اقتصادی زیر مجموعه یک برنامه بلندمدت به نام اقتصاد مقاومتی محسوب می‏شود.

امام جمعه دماوند افزود: با آمادگی و برنامه‏ریزی همه مسئولان و دست‏اندرکاران این بخش، فرهنگ‏سازی لازم در عرصه خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی باید انجام شود.

علاءالدینی افزود: برای مقابله با شرایط احتمالی که دشمن طرح‏ریزی خواهد کرد، باید از این ظرفیت استفاده شود و پیروزمندانه از میدان نبرد با خصم دون خارج شویم.

وی افزود: با توجه به اینکه ایران اسلامی در دهه پیشرفت و عدالت قرار دارد، توجه به موانع سختی که دشمن با تحریم‏ها و فشارها بر ملت ایران تحمیل می‏کند و برنامه‏های متعددی که در این راستا طرح‏ریزی کرده است، می‏تواند ما را در بعد رونق دادن به تولید بسیار کمک کند.

امام جمعه دماوند همچنین بر لزوم تثبیت گفتمان انقلاب اسلامی در سال‌جاری تأکید کرد و گفت: منویات رهبری باید به خوبی در صحنه عمل محقق شود.

انتهای پیام/2568/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول