اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

جزئیات صعود تیم صنعت آمل به لیگ دسته دوم کشور

تیم فوتبال صنعت آمل در ورزشگاه شهدای هفت تیر چالوس جشن صعود گرفت.

جزئیات صعود تیم صنعت آمل به لیگ دسته دوم کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از چالوس، دو تیم فوتبال پارس فوتبال چالوس و پیام صنعت آمل در مرحله پایانی لیگ دسته سوم فوتبال کشور به مصاف یکدیگر رفتند.

در این دیدار که برای هر دو تیم بسیار حساس و سرنوشت‌ساز بود بازی تن به تن و فیزیکی را هر دو تیم در دستور کار خود قرار دادند و تب بازی از همان نیمه اول بالا رفت.

تیم فوتبال صنعت آمل که با برد در این دیدار به لیگ دسته دوم کشور صعود می‌کرد سعی در حفظ توپ و سپس باز کردن دروازه حریف چالوسی خود داشت تا بتواند در همان نیمه اول صعود خود به دسته دوم کشور را مسجل کند.

از سویی دیگر داور بازی در دقیقه 18 دروازه‌بان چالوسی‌ها یعنی جواد بنایی نیا را اخراج کرد و تیم فوتبال پارس فوتبال چالوس از این دقیقه به بعد 10 نفره در مقابل حریف آملی خود صف‌آرایی کرد اما در دقیقه 31 بازی تیم فوتبال صنعت آمل با گل میثاق اسماعیل‌پور از پارس فوتبال چالوس پیش افتاد.

 تیم فوتبال پارس فوتبال چالوس که در این بازی به دنبال رسیدن به مرحله پلی آف بود تا بتواند در این مرحله امیدهای خود برای صعود به لیگ دو را قوت بخشد با یک بازی هجومی موفق شد در دقیقه 45 بازی با گل احمد تقی‌زاده بازی را در برابر تیم 11 نفره صنعت آمل به تساوی بکشاند و دو تیم در نهایت با همین نتیجه نیمه اول را به پایان رساندند و به رختکن رفتند.

اما در نیمه دوم این بازی حساس تیم فوتبال پارس فوتبال چالوس بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و بارها تا آستانه بازگشایی دروازه حریف خود پیش رفت ولی این تیم صنعت آمل بود که موفق شد در دقیقه 54 بازی با گل مهدی خلیلی از حریف چالوسی خود پیش افتاد و تا پایان بازی نیز این نتیجه شیرین را برای خود حفظ کرد و با این برد شیرین به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کرد و تیم فوتبال پارس فوتبال چالوس تنها به بقا در لیگ دسته سوم کشور اکتفا کرد.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول