اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

ارتش نیجریه مقررات منع آمد و شد در پایگاه بوکوحرام وضع کرد

ارتش نیجریه در چارچوب عملیات نظامی گسترده خود علیه بوکوحرام در شهر مایدوگوری پایگاه اصلی این گروه مقررات منع آمد و شد شبانه روزی وضع کرد.

ارتش نیجریه مقررات منع آمد و شد در پایگاه بوکوحرام وضع کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش نیجریه امروز شنبه در شهر مایدوگوری در شمال شرق این کشور که پایگاه گروه شورشی بوکوحرام محسوب می شود مقررات منع آمد و شد شبانه روزی وضع کرد تا با ادامه حملات گسترده علیه این گروه آن را تحت فشار قرار بدهد.

ارتش نیجریه در بیانیه ای اعلام کرد: با هدف عملیات ویژه مبارزه با بوکوحرام در 12 محله مایدوگوری که پایگاه عناصر این گروه است منع آمد و شد شبانه روزی وضع شده است.

نیجریه از چهارشنبه گذشته حمله بزرگ علیه تندروهای بوکوحرام را با استقرار هزاران سرباز در استان های بورنو، یوبی و اداماوا در شمال شرق این کشور آغاز کرده است.

کریس اولوکولادی، سخنگوی ارتش نیجریه امروز شنبه گفت: 65 تروریست که با فرار از اردوگاه های تندروها که هدف حمله نیروهای دولتی قرار گرفت قصد ورود به شهر مایدوگوری را داشتند دستگیر شدند.

انتهای پیام/ص

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول