اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای سیاست محله محوری

نیازهای اجتماعی و فرهنگی بانوان محلات بیست‌گانه جنوب تهران شناسایی شد

در راستای اجرای سیاست محله محوری نیازهای اجتماعی و فرهنگی بانوان محلات بیست‌گانه جنوب تهران شناسایی شد.

نیازهای اجتماعی و فرهنگی بانوان محلات بیست‌گانه جنوب تهران شناسایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت شهری جنوب شرق تهران، سودابه هاشم نژاد در راستای تحقق سیاست‌های محله محوری و با هدف اعتماد سازی بین مدیران شهرداری منطقه و محلات به‌ویژه بانوان محله، بازدیدهای دوره ای را از سطح محلات منطقه انجام داد و نسبت به شناسایی نیازهای اجتماعی و فرهنگی بانوان اقدام کرد .

مشاور مدیر شهری جنوب شرق تهران در امور بانوان ضمن بازدید از محلات ، در جلسات هم‌اندیشی که به تفکیک نواحی منطقه با جمعی از بانوان فعال محلات بیستگانه منطقه برگزار کرد نیازها و درخواست‌های بانوان را احصاء کرد.

وی در ادامه اعلام کرد: در این راستا برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و نیازسنجی با استفاده از تکنیک‌های علمی از طریق فرم‌های نظرسنجی در دستور کار قرار گرفته است تا پس از شناسایی مشکلات و نیازهای بانوان و دسته‌بندی آنها، برنامه‌ریزی صحیح در جهت استفاده بانوان منطقه از تمام ظرفیت‌های موجود یا ایجاد شده صورت می‌گیرد.

مشاور مدیر شهری جنوب شرق تهران در امور بانوان با تاکید بر تبدیل شهرداری از سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی و گذشتن از کالبد شهر و رسیدن به روح شهر ، سیاست کوچک کردن شهرداری و اجرای بحث‌های ناحیه محوری و محله محوری گفت: با توجه به اینکه بانوان نیمی از جامعه را تشکیل می دهند و نقش مهمی را در تربیت فرزندان و جامعه داشته و می‌توانند اثرگذاری مثبتی در موضوعات فرهنگی جامعه و بهبود ارتقاء سطح فرهنگی جامعه داشته باشند، سعی داریم تا با افزایش مشارکت بانوان در سراهای محلات و خانه‌های تسنیم با 9 کانون وابسته به آن، بانوان با آموزش‌های لازم توانمند شده و روی جامعه تاثیرگذار باشند.

بر پایه این گزارش، بازدید محلات و جلسات هم‌اندیشی در سطح نواحی هشت‌گانه و با حضور بانوان فعال محلات برگزار شده است.

انتهای پیام/2462/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول