اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان شرقی:

تور آذربایجان، زمینه‌ساز بسیاری از موفقیت‌ها در عرصه بین‌المللی است

استاندار آذربایجان شرقی و رئیس ستاد تشکیلاتی بیست و هشتمین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان)، برگزاری این تور را زمینه‌ساز بسیاری از موفقیت‌های رشته دوچرخه‌سواری در میادین بین‌المللی دانست.

تور آذربایجان، زمینه‌ساز بسیاری از موفقیت‌ها در عرصه بین‌المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی در پیامی به بیست و هشتمین دوره رقابت های تور بین المللی دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) آورده است:امروز در حالی به پیشواز بیست و هشتمین دوره رقابت‌های تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران (آذربایجان) می‌رویم که به لطف و فضل الهی شاهد اعتلا، عزت و سربلندی ورزش و ورزشکاران ایرانی در عرصه‌های بین‌المللی هستیم. بی‌تردید غرور و افتخار ملت سلحشور ایران از پیروزی‌ها و موفقیت‌های فرزندان کشور که در عرصه‌های معتبر ورزشی و با صیانت و حراست از اخلاق و روحیه اصیل پهلوانی به دست می‌آید، روز به روز افزون‌تر خواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است: امروز خطه قهرمان‌پرور آذربایجان بار دیگر میزبان یک رقابت مهم بین‌المللی است و مسابقات دوچرخه سواری تور ایران (آذربایجان) طی 27 دوره گذشته، سال به سال بهتر برگزار شده و از جمله عرصه‌های مناسب، در جهت رشد این رشته ورزشی در کشور بوده و زمینه‌ساز بسیاری از موفقیت‌ها در میادین بین‌المللی است. امیدوارم همچون ادوار گذشته ، میهمانان عزیز حاضر و شرکت‌کنندگان در این مسابقات، روزهای خوب و سرشار از نشاط و سلامتی را گذرانده و جدای از نتایج، با خاطره‌ای خوش این رقابت را به پایان برده و برای آغاز دوره بعدی آن لحظه‌شماری کنند.

بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) از اول خرداد آغاز خواهد شد و رکابزنان 19 تیم داخلی و خارجی مسیر استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی را در 892 کیلومتر در شش مرحله رکاب خواهند زد. 

انتهای پیام/60002/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول