اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 3 قم عنوان کرد

اجرای طرح اصلاح هندسی میدان آزادگان

شهردار منطقه سه قم گفت: طرح اصلاح هندسی میدان آزادگان و معابر منتهی به این میدان با هدف تامین امنیت عبور و مرور و رفاه شهروندان و زائران در حال انجام است.

اجرای طرح اصلاح هندسی میدان آزادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از شهر نیوز، احمد ترکمن با اشاره به ضرورت اصلاح هندسی معابر و میادین پرترافیک در قم اظهار کرد: طرح اصلاح هندسی میدان آزادگان و معابر منتهی به این میدان در چهار فاز در حال انجام است.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح تامین امنیت عبور و مرور و رفاه شهروندان و زائران بوده و فازهای یک و دو آن هم به اتمام رسیده‌اند و فاز سوم در حال اجراست.

شهردار منطقه سه قم با بیان اینکه در فاز نخست ورودی و خروجی خیابان چمران اصلاح و بهسازی شده است گفت: در فاز دوم هم ورودی‌ها و خروجی‌های بلوار آزادگان بهسازی شدند.

وی ادامه داد: فاز سوم این طرح که هم‌اکنون مراحل اجرایی آن صورت می‌گیرد مربوط به ورودی خیابان مرصاد به میدان آزادگان بوده و به زودی تکمیل خواهد شد.

ترکمن با اشاره به اصلاح هندسی میدان آزادگان در فاز چهارم عنوان داشت: در این مرحله لچکی شمال شرقی حذف و میدان، گلابی شکل خواهد شد.

شهردار منطقه سه قم با بیان اینکه هدف از اجرای طرح در چهار فاز جلوگیری از مسدود شدن میدان آزادگان بوده است گفت: در طی این چهار فاز بیش از سه کیلومتر جدول‌گذاری و 3 هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت‌ریزی صورت می‌گیرد.

وی اعتبار این طرح را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد کرد و افزود: فاز چهارم طرح اصلاح هندسی میدان آزادگان بلافاصله پس از اتمام مرحله سوم آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/2258/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول