اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برق منطقه‏ای سمنان خبر داد

تدوین نقشه راه استقرار «نظام مدیریت پروژه» در صنعت برق سمنان

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‏ای سمنان از تهیه و تدوین نقشه راه برای استقرار «نظام مدیریت پروژه» در صنعت برق سمنان خبر داد.

تدوین نقشه راه استقرار «نظام مدیریت پروژه» در صنعت برق سمنان

سیدعلی‏اکبر صباغ امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: در راستای اهداف راهبردی و استراتژیک و اجرای کارآمدی پروژه‏ها، استقرار «نظام مدیریت پروژه» و تهیه «نقشه راه» در دستور کار شرکت برق منطقه‏ای سمنان قرار گرفت.

وی گفت: در تدوین برنامه‏ریزی عملیاتی بر اساس سند چشم‏انداز و برنامه راهبردی وزارت نیرو، استقرار «نظام مدیریت پروژه بر اساس استاندارد PMBOK» در طرح‏ها و پروژه‏های صنعت برق در دستور کار قرار گرفته و برای رسیدن به چنین افقی تهیه نقشه راه ضروری به نظر می‏رسد.

صباغ ادامه داد: برای این منظور و با هدف آن‏ که این بهبود راهبردی از انسجام کافی برخوردار بوده و در زمان مشخص، با هزینه معین و با کیفیت مطلوبی به سرانجام برسد، لازم است یک نقشه راه مشخص روشن برای این اقدام راهبردی تدوین شود.

وی دارا بودن یک نظام منسجم برای مدیریت پروژه جهت تعالی و موفقیت سازمان در راستای استقرار سیستم جامع مدیریت پروژه را لازم برشمرد.

معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‏ای سمنان افزود: با توجه به اهمیت استقرار نظام مدیریت پروژه در شرکت برق منطقه‏ای سمنان، با انتخاب مشاور، نقشه راه پیشنهادی تهیه و در جلسه‏ای با حضور معاونان و مدیران شرکت ارائه شد و به منظور آشنایی کلیه همکاران سمینار آموزشی استاندارد PMBOK و نقشه راه با حضور کارشناسان شرکت برگزار شد.

صباغ اظهار امیدواری کرد: با پیاده‏سازی نقشه راه تدوین شده در شرکت برق منطقه‏ای سمنان و استقرار نظامی کارآمد برای مدیریت پروژه‏های در دست اقدام گامی اساسی در راستای توسعه و آبادانی هر چه بیشتر استان سمنان برداشته شود.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول