اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم:

بیس بال قم به دوران افتخار باز می‌گردد / حضور بیس بالیست‌های قمی در لیگ برتر از تیرماه

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم از حضور بیس بالیست‌های قمی در مسابقات فصل جدید لیگ برتر بیس بال باشگاه‌های کشور خبر داد.

بیس بال قم به دوران افتخار باز می‌گردد / حضور بیس بالیست‌های قمی در لیگ برتر از تیرماه

علیرضا ساری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: آخرین بار موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی پیکارهای لیگ برتر بیس بال باشگاه‌های کشور در سال 1389 شده و البته همواره از تیم‌های قوی و مدعی قهرمانی در بیس بال کشور بوده‌ایم.

وی ادامه داد: با اینکه بیس بال در کنار رشته‌هایی مانند سافت بال، راگبی و کریکت در قم سابقه فعالیت چندان زیادی ندارد اما ورزشکاران مستعد قمی در این رشته‌ها به خصوص بیس بال توانسته‌اند با همت و تلاش مثال‌زدنی خود نام قم را در این رشته بلند آوازه کنند.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم افزود: سال گذشته در جریان رقابت‌های بیس بال قهرمانی غرب آسیا که در کشور پاکستان برگزار شد، دو بیس بالیست قمی عضو تیم ملی کشورمان بودند و با این تیم موفق به کسب عنوان سوم این رقابت‌ها شدند که به عنوان افتخاری ارزشمند در موفقیت‌های سال 1391 ورزش قم به ثبت رسید.

وی خاطرنشان کرد: بعد از موفقیت کسب شده یعنی نایب قهرمانی سه سال قبل و همچنین درخشش بیس بالیست‌های قمی در تیم ملی در غرب آسیا، امید داریم که این تیم با بازیکنان توانمند خود امسال بتواند در مسابقات لیگ برتر بیس بال باشگاه‌های کشور حضور و عملکرد خوبی داشته باشد.

ساری در ادامه با بیان اینکه چرخ چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر بیس بال باشگاه‌های کشور از تیر ماه به حرکت در می‌آید، خاطرنشان کرد: به همین منظور جلسه هماهنگی با هدف برنامه‌ریزی برای برگزاری پیکارهای لیگ بیس بال کشور در فدراسیون تشکیل شد.

وی افزود: جلسه هماهنگی چهارمین دوره مسابقات لیگ بیس بال باشگاه‌های کشور با حضور مسئولان انجمن و نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد و طی آن مقرر شد پیکارهای امسال در منطقه شمال به صورت متمرکز و رفت و برگشت و پیکارهای منطقه جنوب به شکل متمرکز و در یک مکان به انجام برسد.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم اضافه کرد: همچنین بر اساس برنامه‌ریزی و تصمیم فدراسیون انجمن‌های ورزشی، مرحله رفت مسابقات لیگ امسال در منطقه شمال در تیرماه و مرحله برگشت در شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی ابراز کرد: این در حالی است که مسابقات لیگ بیس بال قهرمانی کشور در منطقه جنوب، در صورت موافقت شورای برون مرزی با سفر تیم ملی بیس بال به گرجستان در تیرماه برگزار می‌شود و الا در شهریورماه امسال تیم‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

ساری همچنین به شرایط تیم‌ها برای حضور در فصل جدید لیگ بیس بال باشگاه‌های کشور اشاره کرد و افزود: رده سنی بازیکنان به صورت آزاد در نظر گرفته شده و جذب بازیکنان خارجی تا سقف سه نفر آزاد خواهد بود اما در هر بازی فقط یک بازیکن خارجی می‌تواند حضور داشته باشد.

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قم اظهار داشت: این در حالی است که میزبان دور رفت مسابقات لیگ شمال، استان خراسان رضوی خواهد بود و میزبان مرحله برگشت متعاقباً اعلام خواهد شد، ضمن اینکه میزبان لیگ جنوب نیز یکی از دو استان مرکزی یا بوشهر خواهد بود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول