اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار:

دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار مجوز دکتری زبان انگلیسی را کسب کرد

دانشگاه تخصصی دریانوردی و علوم دریایی چابهار موفق به کسب مجوز پذیرش دانشجوی دکتری در رشته آموزش زبان انگلیسی از دفتر گسترش آموزش عالی شد.

دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار مجوز دکتری زبان انگلیسی را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از دانشگاه دریانوردی و علوم‌دریایی چابهار، رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریای چابهار اظهار داشت: براساس پیگیری‌های صورت گرفته و پس از بررسی توانمندی‌های تخصصی، دانشگاه توانست مجوز پذیرش دانشجوی دکتری در رشته آموزش زبان انگلیسی از دفتر گسترش آموزش عالی کسب کرده و افتخاری دیگر را برای این دانشگاه تخصصی در راستای ایجاد بسترهای لازم برای توسعه آموزشی زبان های خارجی و روابط علمی ثبت کند.

امین بهزادمهر ادامه داد: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با بهره‌مندی از توانمندی‌های اساتید مجرب، می‌تواند با جلوگیری از خروج سرمایه‌های انسانی و اقتصادی با فراهم کردن شرایط برای ادامه تحصیل دانشجویان در مقاطع دکتری رشته زبان انگلیسی، این رشته کاربردی که بسیاری از علاقمندان به این رشته به دلیل مشکلات اقتصادی و غیره نمی‌توانستند برای گرفتن مدرک دکتری به خارج کشور و یا استان‌های مرکزی سفر کنند را مورد پذیرش قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در مهرماه سال جاری در مقطع دکتری اقدام به پذیرش دانشجو خواهد کرد، با توجه به استقبال قابل توجه علاقمندان، دانشگاه برای توسعه این رشته کاربردی که می‌تواند استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و بندرعباس را زیر پوشش قرار دهد برنامه ریزی‌های مدونی انجام داده است.

انتهای پیام/75004/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول