اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه قم عنوان کرد

لیگ و قهرمانی کشور عرصه درخشش قمی‌ها/ قم در بین هیئت‌های برتر سه‌گانه کشور

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم از انتخاب این هیئت به عنوان یکی از هیئت‌های برتر ورزش سه‌گانه کشور خبر داد.

لیگ و قهرمانی کشور عرصه درخشش قمی‌ها/ قم در بین هیئت‌های برتر سه‌گانه کشور

ناصر صالح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: همه ساله از سوی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه کشورمان هیئت‌های برتر استانی بر اساس ارزیابی عملکرد سالیانه خود معرفی می‌شوند و خوشبختانه قم در این رده بندی جایگاه خوبی دارد.

وی ادامه داد: از سوی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه هیئت‌های برتر ورزش سه‌گانه کشور در سال 1391 در حالی معرفی شدند که هیئت ورزش‌های سه‌گانه در استان قم یکی از 44 هیئت ورزشی فعال و پویا محسوب می‌شود و آرام آرام به جایگاهی مطلوب در ورزش قم و کشور می‌رسد.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم افزود: با اینکه هنوز عمر فعالیت ورزش‌های سه‌گانه در قم به یک دهه نرسیده است اما گام‌های خوبی در گذشته برای رشد و توسعه این رشته در قم برداشته شده و ما نیز سعی می‌کنیم گام‌های رو به جلو را سریع‌تر بپیماییم.

وی یادآور شد: قم در سه‌گانه استعدادهای خوبی دارد و در واقع باید به نکته مهمتر یعنی افتخارآفرینی ورزشکاران سه‌گانه قم در چند سال اخیر در مسابقات لیگ و پیکارهای قهرمانی سه‌گانه کشور اشاره کنم که قم را در این رشته به عنوان یکی از استان‌های موفق معرفی کرده است.

صالح بیان داشت: با حضور سردار کاظم مجتبایی فرمانده ورزش دوست نیروی انتظامی در مجمع انتخابات هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم و انتخاب ایشان به عنوان رئیس این هیئت، خوشبختانه حمایت‌های خوبی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در نخستین سال رسمی فعالیت هیئت صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم خیلی زود به جایگاهی که در خور شأن ورزشکاران عزیز و پرتلاش سه‌گانه قم است، دست یابیم.

وی یادآور شد: برنامه ریزی خوبی انجام داده‌ایم و امکانات خوبی نیز پیش‌بینی شده است تا ورزش سه‌گانه در کشورمان هم در قالب رقابت‌های لیگ و هم در چارچوب مسابقات قهرمانی کشور عرصه درخشش ورزشکاران سه‌گانه قم باشد.

دبیر هیئت ورزش‌های سه‌گانه استان قم اضافه کرد: در رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون ورزش‌های سه‌گانه برای معرفی استان‌های موفق این رشته در کشور در بین 32 استان، قم در جایگاه دوازدهم قرار گرفته است و تلاش ما این است که در پایان سال جاری این رتبه تک رقمی شود و خیلی بیشتر از شرایط موجود پیشرفت خود را در سه‌گانه نشان دهیم.

وی بیان داشت: فدراسیون ورزش سه‌گانه پس از ارزیابی بر اساس شاخص‌های مورد نظر، هیئت‌های استانی موفق در سال قبل را معرفی کرد در حالی که ارزیابی عملکرد هیئت‌های استانی هر ساله در فدراسیون ورزش سه‌گانه انجام می‌شود و توسعه بخش‌های مختلف شامل منابع مالی، رفتار سازمانی، عمومی، نیروی انسانی، نرم افزاری، سخت افزاری، قهرمانی، علمی پژوهشی، فرهنگی و محیط حقوقی از شاخص‌های مورد نظر در این ارزیابی است.

صالح خاطرنشان کرد: رده بندی 32 هیئت ورزش سه‌گانه کشور در سال 1391 براساس ارزیابی صورت گرفته توسط فدراسیون ورزش به این شکل معرفی شد که استان‌های اصفهان، زنجان، کرمانشاه، هرمزگان، تهران، گلستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، یزد، آذربایجان شرقی و قم در مکان‌های اول تا دوازدهم ایستادند.

انتهای پیام/2258/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول