اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شاهرود:

منتخب ملت نقاط ضعف رئیس‏جمهور فعلی را نداشته باشد

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شهرستان شاهرود گفت: فردی را باید انتخاب کنیم که نقاط ضعف رئیس جمهوری فعلی را نداشته باشد و قدرتمند در تمام عرصه‏ها حاضر شود.

منتخب ملت نقاط ضعف رئیس‏جمهور فعلی را نداشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، مرتضی احمدیان پیش از ظهر امروز در نشست روشنگری که با حضور بیش از 100 نفر از بانوان در حسینیه روستای کلامو برگزار شد، اظهار داشت: جمهوری اسلامی که امام خمینی(ره) فرمودند «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاد»، جمهوری مردم‌سالاری و اسلامی با شاخص‌های آن است.

وی افزود: هر جمهوری می‌تواند تداوم پیدا کند که مردم در صحنه باشند و پشتیبان آن باشند، جمهوری اسلامی حرف برای گفتن دارد؛ چون دین را و دین‏داری را ترویج می‌دهد و الگوی دنیاست.

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شهرستان شاهرود تصریح کرد: جمهوری اسلامی با حضور مردم در صحنه و پشتیبانی از آن ادامه خواهد داشت و به فرموده امام راحل، «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب نرسد».

احمدیان با اشاره به حماسه سیاسی اظهار داشت: مظهر حماسه سیاسی انتخابات است و مردم باید در صحنه سیاسی و اقتصادی حماسه بیافرینند.

وی خاطرنشان کرد: فردی را باید انتخاب کنیم که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، نقاط ضعف رئیس‏جمهور فعلی را نداشته و نقاط قوت رئیس جمهور فعلی را داشته باشد و اصلح باشد.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی با اشاره به حماسه اقتصادی بیان داشت: استفاده از تولیدات داخلی و ایجاد انگیزه به کارگران و صنعت‌گران داخلی برای تولید مرغوب و ارزان نیز می توان حماسه اقتصادی ملت ایران باشد.

احمدیان خاطرنشان کرد: دین اسلام برترین دین جهان است و دشمنان نمی‌خواهند اسلام حاکم برجهان شود و به همین دلیل تمام تلاش خود را برای محو این دین کامل انجام می‌دهند و نقطه هدف آنها نیز ایران است.

رئیس انجمن راویان ایثار و دفاع مقدس شهرستان شاهرود افزود: باید همه در صحنه باشیم و با حضور حداکثری در انتخابات حماسه بیافرینیم و در صحنه اقتصادی تلاش کنیم تا با درست و بهینه مصرف کردن حماسه اقتصادی را خلق کنیم.

توطئه دشمنان علیه انقلاب تمام‏نشدنی است

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: توطئه دشمنان علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تمام‏نشدنی است.

حسن طالع‌زاری با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دعوت به حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم آوریم.

وی افزود: دشمنان امروز منتظر این هستند تا ببینند در انتخابات حضور مردم چگونه است و تمام تلاششان این است که حضور مردم را کم‏رنگ نشان دهند و بگویند نظام اسلامی نزد مردم جایگاه خود را از دست داده است.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: همه با هماهنگی و با برنامه‌ریزی باید زمینه حضور حداکثری در انتخابات مردم در انتخابات و انتخاب اصلح را با بیان معیارها و شاخص‌ها برای آحاد مردم فراهم آوریم.

در این جلسه مصوب شد: تا نشست‌های روشنگری برای بسیجیان و آحاد مردم روستاها با استفاده از کارشناسان مجرب سیاسی برگزار و پارچه‌هایی به همت پایگاه‌های بسیج از بیانات امام و رهبری نوشته و در سطح روستاها نصب شود.

همچنین پیامک‌هایی با مضامین انتخاباتی و تبیین شاخص‌های اصلح با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب به فرماندهان پایگاه‌ها و اعضای شورا و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت ارسال شود.

انتهای پیام/2249/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول