اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

جمعیت معارض الوفاق بحرین:

رژیم بحرین مسئول عواقب حمله به منزل شیخ عیسی قاسم است

جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین بزرگتربن جمعیت معارض این کشور، حمله نیروهای آل خلیفه به منزل آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی برجسته بحرین را محکوم کرد و رژیم آل خلیفه را مسئول کامل این اقدام خطرناک دانست.

رژیم بحرین مسئول عواقب حمله به منزل شیخ عیسی قاسم است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری العالم، جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین سران رژیم آل خلیفه را مسئول کامل این اقدام خطرناک بر شمرد و تأکید کرد: این اقدام بیانگر حجم ماجراجویی‌ها و جرایم دیوانه وار این رژیم است که به بالاترین حدود خود رسیده است.

جمعیت الوفاق درخواست کرد که در خصوص همه جنایتهای ضد انسانی و جرایم رژیم حاکم تحقیقات بین المللی انجام شود.

دهها نظامی مسلح رژیم آل‌خلیفه با حمله به منزل "آیت الله شیخ عیسی قاسم" رئیس شورای اسلامی علمای بحرین، خسارتهایی را به منزل وی وارد کردند.

حمله به خانه آیت الله شیخ عیسی قاسم در شهر "الدراز" در غرب منامه بامداد امروز جمعه صورت گرفت.

نیروهای بحرینی که هنگام حمله نقاب به چهره داشتند؛ علاوه بر ارعاب زنان و کودکان، خسارتهایی را به اسباب و لوازم خانه وارد کردند.

نظامیان مسلح پس از حمله به منزل رئیس شورای اسلامی علمای بحرین، زنان و کودکان را در یک اتاق حبس کرده و به تخریب لوازم خانه پرداختند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم هنگام یورش این نظامیان مسلح در خانه حضور نداشت.

بحرین از دو سال پیش شاهد تظاهرات مردمی و انقلاب علیه رژیم آل خلیفه است.

نیروهای امنیتی بحرین با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی به سرکوب مردم پرداخته‌اند که تاکنون در جریان این سرکوبگری صد‌ها نفر شهید، زخمی یا بازداشت شده‌اند.

شواهد سازمان‌های حقوق بشری نشان می‌دهد که شماری از معترضان زیر شکنجه شدید رژیم آل خلیفه جان خود را از دست داده یا دچار نقض عضو شده و تعدادی از زنان بحرینی نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی در جریان تظاهرات مسالمت آمیز خود دچار سقط جنین شده‌اند.

این درحالی است که مردم بحرین با وجود این سرکوبگری‌ها همچنان با آمدن به خیابان‌ها بر مطالبات مشروع خود در دستیابی به حقوق از دست رفته خود از جمله اجرای عدالت اجتماعی و روی کار آمدن نظامی منتخب تاکید می‌کنند.

آیت الله شیخ عیسی قاسم در خطبه های نماز جمعه هر هفته در مسجد امام صادق (ع) در شهر الدراز از حقوق مردم و خواسته های مشروع آنها حمایت می کند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول