اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر دفتر توسعه صنعتی و فناوری شهرک‌های صنعتی:

12 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار سال 92 به بهره‌برداری می‌رسند

مدیر دفتر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: 12 مرکز با پیشرفت 85 درصد تا پایان سال 1392 به بهره‌برداری می‌رسند.

12 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار سال 92 به بهره‌برداری می‌رسند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا سلیمانی در حاشیه دومین روز همایش معاونین صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها در گرگان در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: 21 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار به صورت دائم و 20 مرکز به طور موقت فعالیت می‌کنند.

وی افزود: تعداد مراکز دائم خدمات فناوری و کسب و کار کشور تا پایان سال 1390، 14 مرکز بود که تا پایان سال 1391 به 21 مرکز افزایش یافت.

12 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار سال 1392 به بهره‌برداری می‌رسند

مدیر دفتر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور با بیان اینکه 18 مرکز خدمات فناوری و کسب و کار در استان‌ها در دست ساخت است، خاطرنشان کرد: 12 مرکز با پیشرفت 85 درصد تا پایان سال 1392 به بهره‌برداری می‌رسند.

سلیمانی ادامه داد: در حال حاضر ساخت سه مرکز خدمات فناوری و کسب و کار در دست ساخت است.

تعداد واحدهای مشاوره مراکز خدمات فناوری و کسب و کار 24 درصد افزایش یافت

مدیر دفتر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور گفت: سال 1390، 337 واحد مشاور در مراکز دائم و موقت خدمات فناوری و کسب و کار استان‌ها فعالیت می‌کردند که تا پایان سال 1391 به 417 واحد افزایش یافتند.

سلیمانی تصریح کرد: تعداد واحدهای مشاوره در این مراکز در سال 1391 در مقایسه با سال 1390، 24 درصد رشد داشت.

به گفته وی، تعداد واحدهای غیرفعال در این مراکز تا سال 1390، 64 واحد بود که تا پایان سال 1391 به 40 واحد کاهش یافت.

مدیر دفتر توسعه صنعتی و فناوری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور خاطرنشان کرد: تعداد کل پروژه‌ها در مراکز خدمات فناوری و کسب و کار استان‌ها از 2007 پروژه سال 1390 به 2887 پروژه در سال 1391 افزایش یافت.

سلیمانی مبلغ پروژه‌های این مراکز را در سال‌های 1390 و 1391 به ترتیب 71 میلیارد و 2 میلیون ریال و 134 میلیارد و 8 میلیون ریال اعلام کرد.

وی اظهار داشت: عملکرد مراکز خدمات فناوری و کسب و کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌های آذربایجان‌شرقی، چهارمحال و بختیاری، تهران، خراسان‌رضوی، خوزستان، سمنان، کردستان، گیلان و مرکزی قابل تقدیر است. 

لازم به ذکر است همایش دور روزه معاونین صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها از روز گذشته به مدت دو روز در گرگان آغاز به کار کرد.

در مراسم آغاز به کار این همایش ایرج موفق معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور، علی‌اکبر سوخت‌سرایی معاون برنامه‌ریزی استاندار گلستان، معاونین صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان‌ها، رمضان بهرامی و حمید دامغانی به ترتیب رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان گلستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/83003/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول