اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی

تغییرات گسترده در لایحه بودجه کار را غیرممکن کرده است

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: نوسانات شدید در لایحه بودجه موجب اخلال در روند تصمیم‌گیری و توزیع اعتبارات شده و با این روند به هیچ‌وجه نمی‌توان کاری کرد.

تغییرات گسترده در لایحه بودجه کار را غیرممکن کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرخ مسجدی در جمع مدیران آذربایجان شرقی، تغییرات صورت گرفته در لایحه بودجه سال 92 در مجلس را بی‌سابقه خواند و گفت: در سال‌های گذشته تغییرات زیادی در لایحه بودجه صورت نمی‌گرفت؛ اما جابجایی‌های شدید در لایحه بودجه 92 در مجلس، قدرت هرگونه برنامه‌ریزی را از بخش‌های اجرایی سلب کرده است.

وی با بیان اینکه تغییرات بسیار بالا در لایحه بودجه، حدود اعتبارات و امکانات را نیز نامشخص کرده، افزود: نوسانات شدید در این لایحه موجب اخلال در روند تصمیم‌گیری و توزیع اعتبارات شده و با این روند به هیچ وجه نمی‌توان کاری کرد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: یکی از تغییرات اساسی در لایحه بودجه سال جاری، کاهش اعتبارات توسعه اشتغال از محل صندوق توسعه ملی به یک سوم است که امکان حرکت در مسیر توسعه اقتصادی را کم می‌کند.

مسجدی از مدیران استانی خواست از فرصت ارتباط با نمایندگان مجلس استفاده کرده و پیامدهای این روند را به اطلاع آنان برسانند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه به چهارمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به این استان اشاره کرد و با بیان اینکه جلسات خوبی در این سفر تشکیل شد، ابراز داشت: خوشبختانه دولت با سعه صدر و دید توسعه‌ای به مسائل آذربایجان شرقی نگاه کرد و در این سفر نیز وزارتخانه‌ها مکلف شدند پروژه‌های مربوط به خود را در زمان‌بندی تعیین شده به اتمام برسانند؛ چراکه توسعه استان وابسته به اجرای پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری است.

مسجدی با اشاره به برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی در تیرماه سال جاری، اذعان داشت: این همایش تنها همایش استانی سرمایه‌گذاری در کشور است که به طور مستمر پیگیری شده و امسال هم تلاش داریم با توجه به شرایط اقتصادی کشور به ویژه محدودیت‌های مالی و تحریم‌های اقتصادی، همایشی شایسته نام آذربایجان برگزار کنیم.

وی از دستگاه‌های استانی خواست در اسرع وقت طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری خود را به دبیرخانه این همایش معرفی کنند تا نسبت به ارایه آنها در روزهای برگزاری همایش اقدام شود.

در این جلسه، جلیل صریحی، مدیرکل برنامه و بودجه استانداری آذربایجان شرقی، گزارشی از عملکرد شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان و روند تخصیص اعتبارات دستگاه‌های استانی در سال 91 ارائه کرد.

همچنین اعضای شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با 41 مورد از مصوبات کارگروه تخصصی راه و شهرسازی، 10 مورد از مصوبات کارگروه تخصصی میراث فرهنگی و گردشگری و دو مورد از مصوبات کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی موافقت کردند. 

انتهای پیام/60002/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول