اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال امید کشور

صبای قم برابر نفت اهواز حاضر نشد / سقوط صبا به دسته اول فوتبال کشور

تیم فوتبال صبای قم در هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور برابر نفت اهواز حاضر نشد تا به لیگ دسته اول کشور برود.

صبای قم برابر نفت اهواز حاضر نشد / سقوط صبا به دسته اول فوتبال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور بیست و پنجم اردیبهشت ماه رسماً به پایان رسید و چهره تیم‌های سقوط کننده و قهرمان لیگ برتر نیز مشخص شد.

در حالی که امسال 12 تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور حضور داشتند، بازی‌های تیم‌ها به صورت رفت و برگشت به انجام رسید و طی آن لیگ برتری‌ها در 22 هفته بازی‌های خود را برگزار کردند و سرانجام تیم فوتبال امید فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مقام قهرمانی رسید.

یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات این فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور تیم فوتبال امید صبای قم بود که متشکل از بازیکنان بومی و چند چهره غیر بومی که در تست‌های پیش از آغاز فصل جذب کرده بود به مصاف حریفان خود رفت.

صبای قم با قهرمانی در رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور در سال 89 به مسابقات لیگ برتر راه یافته بود و در فصل اول حضور خود یعنی در سال 90 توانست در بین 13 تیم حاضر در لیگ رتبه هشتم را به خود اختصاص داده و در لیگ بماند.

اما در فصل 92-91 لیگ برتر فوتبال امید کشور که 12 تیم در آن حضور داشتند صبای قم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و از همان هفته نخست مقابل حریفان خود نتایج خوبی نگرفت تا عملکرد ضعیف در تمام بازی‌های این فصل منجر به سقوط این تیم به دسته پایین فوتبال امید باشگاه‌های کشور شود.

صبای قم لیگ سپری شده فوتبال امید باشگاه‌های برتر کشور را با شکست خانگی برابر تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر در ورزشگاه تختی قم آغاز کرد و در آخرین بازی خود نیز در همین ورزشگاه برابر تیم فوتبال امید فجر شهید سپاسی شیراز تن به شکست داد تا بدین ترتیب با باخت شروع کرده و با باخت لیگ را به پایان ببرد.

در پایان مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در این فصل تیم صبای قم با کسب 16 امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار گرفت و دو تیم بالاتر از این تیم نیز یعنی دو نماینده تبریز به ترتیب شهرداری تبریز و دبیری تبریز هم مانند صبا به بازی‌های لیگ دسته اول فوتبال امید کشور سقوط کردند.

صبای قم در هفته پایانی باید در دیداری خارج از خانه در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف تیم فوتبال نفت اهواز می‌رفت اما به دلیل اینکه سقوطش به لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور قطعی شده بود و از سوی دیگر نتیجه این بازی در جایگاه تیم نفت تأثیر چندانی نداشت، بازی به انجام نرسید و سه بر صفر به سود نفت اهواز شد.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول