اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری دورود خبر داد

66 درصد مصوبات دولت در دورود اجرایی شده است

سرپرست فرمانداری دورود گفت: در شهرستان دورود تاکنون 66 درصد مصوبات سه سفر استانی دولت پیشرفت داشته است.

66 درصد مصوبات دولت در دورود اجرایی شده است

حسن احمدی امروز در گفت‏و‎گو با فارس در دورود اظهار کرد: در سه دوره گذشته سفرهای استانی در مجموع 224 پروژه در سطح شهرستان دورود به تصویب هیئت دولت رسیده است و برای این تعداد مصوبات در طول سه دوره سفر به استان لرستان و شهرستان دورود رقمی بالغ بر 3 هزار و 309 میلیارد ریال بودجه مصوب شده که از این رقم 421 میلیارد ریال آن محقق شده است.

وی افزود: از تعداد 224 پروژه نیز 84 پروژه آن به صورت کامل محقق شده و 55 پروژه آن در دست اقدام است و تعداد 85 پروژه نیز محقق نشده است.

احمدی تصریح کرد: به طور کلی می‎توان گفت، درصد پیشرفت تجمعی موارد اقدامی و در دست اقدام در هر سه دوره سفر 66 درصد بوده است.

سرپرست فرمانداری دورود خاطرنشان کرد: از پروژه‎های مهم اجرا شده اتصال به سایر شهرها از طریق فیبر نوری بوده که با اختصاص بودجه یک‌هزار و 666 میلیون ریال به صورت 100 درصدی پیشرفت داشته است.

وی افزود: از پروژه‎های در دست اجرا می‎توان به اختصاص 300 میلیارد ریال وام قرض الحسنه برای اجرای 3 هزار طرح خوداشتغالی افراد زیرپوشش کمیته امداد استان لرستان از طریق بانک‎های عامل استان اشاره کرد که تاکنون 40 درصد آن اجرایی شده و مابقی ‎پروژه‎ها در دست اجرا است.

انتهای پیام/2304/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول