اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

روزنامه روسی: نتانیاهو در متقاعد کردن پوتین شکست خورد

یک روزنامه روسی نوشت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در متقاعد کردن رئیس جمهور روسیه به توقف فروش موشک‌های اس 300 به سوریه ناکام ماند.

روزنامه روسی: نتانیاهو در متقاعد کردن پوتین شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس، روزنامه روسی «کامرسانت» نوشت که «بنیامین نتانیاهو» نتوانست «ولادیمیر پوتین» را به متوقف کردن فروش موشک‌های اس 300 به سوریه متقاعد سازد.

این روزنامه نوشت که موضع پوتین تغییر نکرده است و می‌توان گفت که موشک‌های اس 300 در اختیار سوریه است.

در همین راستا خبرگزاری نووستی روسیه نیز در گزارشی اعلام کرد که «اوری اوشاکوف» معاون رئیس جمهور روسیه در امور خارجه و «دمیتری بیسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری تاکید کرد که در دیدار پوتین و نتانیاهو به بررسی معامله فروش موشک‌های دفاع هوایی روسیه اس 300 به سوریه پرداخته شد.

دمیتری افزود که مقامات روسیه هیچ دلیلی برای لغو این معامله نمی‌بینند و طرف روسی دلایل مشخص خود را به طرف اسرائیلی نیز بیان کرد.

پوتین همچنین اظهار داشت که اقدام اسرائیل به وارد آوردن ضربات به تاسیسات سوریه را محکوم می‌کند و پس از دیدار با نتانیاهو در جمع خبرنگاران گفت: در این مرحله، مهم این است که از هر گونه اقدامی که به زلزله و بهم ریختگی اوضاع در سوریه منجر می‌شود، خودداری کرد.

پوتین همچنین بر اهتمام به پایان درگیری و جنگ در سوریه تاکید کرد و افزود که تنها راه ممانعت از اجرای سناریوی منفی، توقف فوری درگیری مسلحانه و روی آوردن به راه‌حل سیاسی است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول