اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان:

تیم ماهان باید با نقص داوری عرب‌ها دست و پنجه نرم کند

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان گفت: عرب بودن اکثر داوران موجب شده تا تیم ماهان به عنوان نماینده ایران به جز تمرکز بر روی بازی با اشتباهات داوری نیز دسته پنجه نرم کند.

تیم ماهان باید با نقص داوری عرب‌ها دست و پنجه نرم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان، پس از پیروزی شیرین ماهانی‌ها برابر دانشگاه اردن در چارچوب مسابقات بسکتبال غرب آسیا محسن صادق‌زاده در مصاحبه با سایت باشگاه در خصوص بازی امروز تیم فولاد ماهان گفت: با توجه به دیدارهای قبلی تیم اردن شناخت کامل و جامعی از این تیم داشتیم و با طراحی تاکتیک‌های خاصی در برابر این تیم حاضر شدیم.

وی ادامه داد:  تیم اردن تیمی قدرتمند بود که در دو بازی اخیر خود در برابر دهوک و شانفیل نمایش زیبایی را از خود ارائه داده بود.

صادق‌زاده افزود: ما نیز با برنامه‌ای که داشتیم توانستیم در کوارتر سوم ،بازی را دردست گرفته و پیروز این دیدار شویم.

وی درباره دیدارهای باقی مانده تیم فولاد ماهان در چهاردهمین دوره رقابت‌های غرب آسیا عنوان داشت: دو دیدار دیگر در پیش روی ماهان است تا نتیجه زحمات و تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی مشخص شود، امیدوارم با درخشش بازیکنان تیمم در جایگاه اصلی خود قرار بگیریم.

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان سپاهان درباره نحوه داوری این رقابت‌ها اظهار کرد: متأسفانه در شرایطی این رقابت‌ها برگزار می‌شود که میزبان، داوران و اکثریت تیم‌های حاضر عرب هستند.

وی ادامه داد: این موضوع سبب می‌شود تا تیم ما به عنوان نماینده ایران به جز تمرکز بر روی بازی با اشتباهات داوری نیز دسته پنجه نرم کند، موضوعی که در بازی برابر دهوک عراق سبب نزدیکی نتیجه به دست آمده شد.

انتهای پیام/63006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول