اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان:

عملکرد اجرایی مدیران بهترین معرف برای خدماتشان است

معاون امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: بهترین رسانه برای معرفی خدمات مدیران و عملکرد اجرایی آنان در دوران تصدی مسئولیت، اجرا و عمل آنان است که از چشم مردم پنهان نمی‌ماند.

عملکرد اجرایی مدیران بهترین معرف برای خدماتشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه دیدار هیئت رسانه‌ای کشور لبنان اظهار کرد: ماهیت رسانه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران بیان واقعیت و حقایق به عموم ملت‌ها است.

وی با اشاره به اهمیت شکل‌گیری دیپلماسی فرهنگی در روابط کشورها افزود: این حرکت سبب تقویت گفتمان بین کشورها و به ویژه کشورهای اسلامی می‌شود.

وی با تاکید بر انحصار دنیای غرب در زمینه رسانه‌ای و تبلیغات گفت: ملت‌های آزاده و استکبارستیز باید دست به دست یکدیگر داده و ندای مظلومان را به گوش جهانیان برسانند.

جمالی‌نژاد به اهمیت نقش و جایگاه رسانه در تقویت روحیه مجاهدان و ایجاد فشار افکار عمومی به روی متخاصمان افزود: نقش رسانه‌ها به ویژه رسانه‌های ایرانی در روشنگری بین‌المللی اتفاقات و رویدادهای منطقه نقش بسزایی در تنویر افکار عمومی چه در لبنان و چه به تازگی در سوریه و دیگر نقاط جهان داشته است.

وی لزوم حفظ بی‌‌طرفی و انصاف در میان رسانه‌ها را یک امر مهم دانست و تصریح کرد: آنچه یک رسانه را باورپذیر و پر مخاطب نگاه می‌دارد روحیه حقیقت جویی و انعکاس حقایق بدون دخالت دادن اعتراض و مواضع جناحی است.

معاون امور عمرانی استاندار اضافه کرد: زحمات مدیران و دستگاه‌های اجرایی در دوران تصدی مسئولیت، بهترین رسانه برای معرفی خدمات مدیران و عملکرد اجرایی آنان است که از چشم مردم پنهان نمی‌ماند.

انتهای پیام/63012/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول