اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات لرستان:

کاندیداهای ریاست جمهوری باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: شورای محترم نگهبان مورد تائید امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هست و کاندیداهای ریاست جمهوری باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند.

کاندیداهای ریاست جمهوری باید به نظر شورای نگهبان احترام بگذارند

حسن شریعت‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان یک نهاد قانونی متشکل از فقهای عادل و متدین است که در زمان امام راحل و بعد از ایشان مقام معظم رهبری همواره از مبانی انقلاب و نظام اسلامی پاسداری کرده‌اند.

وی افزود: در طی این 34 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی شورای نگهبان در بحث تائید و رد صلاحیت‌ها قاطعیت داشته و بدون جوسازی دشمنان داخلی و خارجی به وظیفه خود عمل کرده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: شورای نگهبان در زمان امام راحل بارها مورد تائید ایشان قرار گرفته و امام راحل نیز همیشه در قبال جوسازی‌های دشمنان این نهاد را مورد حمایت خود قرار داده است.

شریعت نژاد تصریح کرد: مقام معظم رهبری همواره در این مدت از شورای نگهبان حمایت کرده و پشتیبان این نهاد مقدس بوده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: هرگونه تصمیم شورای نگهبان در خصوص رد یا تائید صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری باید برای داوطلبان و دیگران مورد قبول باشد.

وی افزود: امروز کشور نیازمند به فضای همدلی و تعامل است، از این رو دشمنان نظام در کمین هستند که به هر دلیلی بر علیه این انتخابات جوسازی کنند، وظیفه همه اقشار مختلف جامعه به ویژه هواداران و کاندیداهای ریاست جمهوری است که در این زمینه هوشیار باشند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: داوطلبان ریاست جمهوری پذیرفته‌اند که ساختار فعلی در نظام جمهوری اسلامی در بحث تائید صلاحیت‌های شورای نگهبان است، لذا باید نسبت به اظهار نظر آنها تابع قانون باشند.

انتهای پیام/2304/ت20/ظ1004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول