اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان خبر داد

بهره‌برداری از 452 واحد مسکن مددجویی در کردستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان گفت: از 452 واحد مسکن مددجویی با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 300 میلیون تومان به صورت هم‌زمان در سراسر استان بهره‌برداری می‌شود که 110 واحد آن از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است.

بهره‌برداری از 452 واحد مسکن مددجویی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از 39 واحد مسکن مددجویی در سنندج که با حضور سرپرست کمیته امداد کشور برگزار شد، اظهار کرد: در کمیته امداد امام خمینی اقدامات مختلفی به منظور توانمندسازی مددجویان زیرپوشش برنامه‌ریزی شده است.

وی تصریح کرد: بحث ساخت و بهسازی مسکن به عنوان یکی از عمده‌ترین نیازهای جامعه هدف این نهاد به صورت ویژه دنبال می‌شود که خوشبختانه با عنایت خوب مسئولین کشوری و استان شاهد شتاب خوب در این زمینه در کردستان هستیم.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان، احداث 830 واحد مسکن مددجویی در سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان تصویب شد و امروز آخرین واحدهای این مصوبه در حال بهره‌برداری است.

موسی‌نژاد با بیان اینکه علاوه بر احداث واحدهای مسکونی بحث مقاوم‌سازی نیز مورد توجه قرار گرفته است، گفت: طی چند سال اخیر بیش از 6 هزار واحد مسکن مددجویی در این استان مقاوم‌سازی شده و در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: امروز نیز 452 واحد مسکن مددجویی به صورت هم‌زمان در سراسر استان بهره‌برداری می‌شود که 110 واحد آن از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان است.

وی گفت: برای ایجاد این تعداد پروژه مسکن مددجویی اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده است که 2 میلیارد و 300 میلیون تومان از کل این اعتبار به صورت بلاعوض به مددجویان داده شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان از واحدهای مسکن مهر مددجویان نیز به عنوان بهترین واحدهای ساخته شده از لحاظ کیفیت نام برد و بیان کرد: موقعیت خوب این واحدها از دیگر ویژگی‌های مسکن محرومین در کردستان است.

موسی‌نژاد تصریح کرد: با تلاش و جدیت مسئولین زیربط به ویژه واحد مسکن کمیته امداد این نهاد در این حوزه حرفی برای گفتن دارد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 3 هزار خانوار از جامعه زیرپوشش این نهاد در سطح استان مستاجر هستند، تصریح کرد: این مهم نیاز به کار بیشتر در این حوزه را دوچندان می‌کند و امیدواریم با حمایت بیشتر مسئولین کشور و استان شاهد احداث مسکن برای این تعداد از مددجویان باشیم.

وی درپایان از همکاری و تعامل بسیار خوب مسئولین به ویژه بانک‌های عامل در سطح استان با این نهاد تقدیر کرد و گفت: با تعامل بسیار خوبی که نهادهای مختلف استان با این نهاد دارند در بسیاری از سرفصل‌ها به ویژه بحث ساخت مسکن و ایجاد اشتغال از جایگاه خوبی برخوردار هستیم.

انتهای پیام/79002/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول