اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس برجسته مسائل سیاسی:

دعوت به نژاد ایرانی عین تشتت و مخالفت با ولایت فقیه است

کارشناس برجسته مسائل سیاسی گفت: امروز ملت بزرگ ایران باید بدانند که دعوت به نژاد ایرانی عین تشتت و مخالفت با ولایت فقیه است.

دعوت به نژاد ایرانی عین تشتت و مخالفت با ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد رضادوست در نشست سیاسی که با حضور پاسداران در حسینیه ثارالله سپاه استان سمنان برگزار شد، با بیان اینکه امروز دشمنان با لباس اسلام به شبهه‌افکنی می‌پردازند، ‌اظهار داشت: دشمنان اسلام و انقلاب می‌گویند قرآنی که بر پیغمبر اسلام(ص) نازل شده است، در عصر تکنولوژی کاربردی ندارد.

وی تصریح کرد: آنها می‏گویند این قرآن فقط پاسخگوی نیازهای 1400 سال قبل است و این یکی از شبهاتی است که در برهه کنونی دشمنان به القای آن پرداخته‌اند.

این کارشناس برجسته مسائل سیاسی افزود: آنها بر این عقیده‌اند که انسان‌های 1400 سال قبل نمی‌توانند الگوی انسان‌های عصر حاضر باشند و می‌گویند دین امری قدیمی است؛ بنابراین دلیلی ندارد که بر اساس 1400 سال قبل عمل کنیم.

اسلام هیچ‏گاه مرعوب نمی‏شود

این کارشناس برجسته مسائل سیاسی ادامه داد: آیا کسی می‌تواند بگوید اینکه قرآن می‌گوید «وبالوالدین احسانا» به این دلیل که در گذشته بیان شده است، اکنون کاربردی ندارد و باید به گونه‌ای دیگر عمل کرد.

رضادوست با اشاره به اینکه دشمنان دقیق و علمی مبارزه می‌کنند، تأکید کرد: باید در برهه کنونی بصیر باشیم و هوشیارانه عمل کرده و قاطعانه با شبیخون فرهنگی دشمنان مقابله کنیم.

وی اظهار داشت: دین تبیین‏کننده و جداکننده راه حق از باطل است و باید گفت اسلام راه حق و حقیقت را بازگو کرده است و نباید مرعوب شد زیرا خالق انسان برابر فطرت انسان مطالب را بیان کرده است.

باید به غدیر دعوت کنیم نه نژاد ایرانی

این کارشناس برجسته مسائل سیاسی در ادامه با تأکید بر اهمیت انتخابات گفت: حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح دو وظیفه خطیری است که توسط مقام معظم رهبری مورد تأکید واقع شده است.

رضادوست افزود: ایرانی ممتاز است چون در خط غدیر است؛ اما باید به غدیر دعوت کنیم نه نژاد ایرانی، چرا که دعوت به نژاد ایرانی عین تشتت و عین مخالفت با امام خمینی (ره) ‌و ولایت فقیه است.

وی با تأکید بر اینکه حفظ نظام از اوجب واجبات است، گفت: فردی اصلح است که متعهد به اسلام، ارزش‌های انقلاب، تابع ولایت‌فقیه، تابع اسلام و قانون اساسی باشد.

تبعیت از روحانیت یکی از ویژگی‌های ریاست جمهوری است

این کارشناس برجسته مسائل سیاسی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های ریاست جمهوری پذیرش و تبعیت از روحانیت به عنوان متخصصان اسلام است، افزود: امام خمینی (ره) فرموده‌اند «در مسیر ارزش‏ها و معنویات از وجود روحانیت و علمای متعهد اسلام استفاده کنید و هیچ‏گاه و تحت هیچ شرایطی خود را بی‌نیاز از هدایت و همکاری آنان ندانید».

رضادوست با تأکید بر اینکه اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مذلت خواهد کشاند، گفت: منشأ تفکر بسیجی اسلام است؛ بنابراین بسیجی باید وسط میدان باشد تا فضیلت‌های اصلی انقلاب زنده بماند و به فرموده امام خمینی (ره) ما پیرو مذهبی هستیم که رسول خدا (ص) ‌موسس آن است.

انتهای پیام/2249/و40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول