اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار احمدی‌مقدم:

اعلام التزام به قانون توسط کاندیداها را به فال نیک می‌گیریم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: اعلام التزام به قانون توسط کاندیداهای ریاست جمهوری را به فال نیک می‌گیریم.

اعلام التزام به قانون توسط کاندیداها را به فال نیک می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار اسماعیل احمدی مقدم امروز در جمع فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی استان لرستان در خرم‌آباد با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا گفت: کشور ما در آستانه یک انتخابات بزرگ قرار دارد و نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت این انتخابات تلاش می‌کند.

وی افزود: برخورد با نا‌امن کنندگان محیط اجتماعی و مراقبت‌ از برخی تهدید‌ها جزء برنامه‌های نیروی انتظامی در انتخابات امسال ریاست جمهوری است.

سردار احمدی مقدم یادآور شد: به تمام جریانات، احزاب ، هواداران و کاندیداهای ریاست جمهوری توصیه می‌کنیم که قانون را رعایت و همه التزام قانون باشند.

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه خاطرنشان کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری باید از هرگونه اردوکشی خیابانی که باعث می‌شود دشمنان حاشیه درست کنند؛ پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه نباید به گونه‌ای رفتار شود که دشمنان مانند فتنه 88 سوء استفاده کنند، افزود: عمل به قانون وظیفه تمامی نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری است.

وی اضافه کرد: بطور حتم انتخاب یک رئیس جمهور با رأی بالا باعث اعتبار نظام جمهوری اسلامی در منطقه می‌شود.

وی افزود: انتخابات عرصه مبارزه بر سر قدرت نیست و رئیس جمهوری که با دنیا طلبی و قدرت طلبی رئیس جمهور شود، برای مردم ارزشی ندارد.

وی با بیان اینکه این قدرت یک امانت است، گفت: امروز جامعه از بصیرت و آگاهی بی‌انتهایی برخوردار است و کاندیداها باید التزام به قانون داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: امیدواریم که یکی از متنوع‌ترین، با نشاط‌ترین و پرشورترین انتخابات را در خرداد ماه امسال در سطح کشور داشته ‌باشیم.

سردار احمدی‌مقدم در ادامه به بحث ولایت و رهبری اشاره کرد و گفت: هر شخصی که سوار بر کشتی ولایت شود عزیز است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: دوری از ولایت عزت شخص را از دست می‌دهد و هر فردی که در هر پست و مقامی باشد باید ولایت را مدنظر داشته باشد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی باید اهل عمل باشد تصریح کرد: اگر می‌خواهیم امروز به امر به معروف و نهی از منکر عمل کنیم خودمان باید عامل به معتقدات دینی باشیم.

سردار احمدی مقدم با تاکید بر اینکه باید از برکات ماه‌های رجب، شعبان و رمضان نهایت استفاده را ببریم، افزود: ماه رجب، ماه طراحی تدارکات، آماده‌سازی و ساماندهی است.

فرمانده نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: به زبان نظامی نیز ماه شعبان ماه تمرین و رزمایش و ماه رمضان ماه جهاد با نفس است.

وی در ادامه تصریح کرد: کسانی که در جنگ رو در روی علی(ع) می‌ایستادند از جنس مسلمانان بودند، ما باید در این زمینه آگاه باشیم و خود را به سلاح ایمان و تقوا مجهز کنیم.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: نباید در مسیر مسلمانی خود اسیر وسوسه‌های شیطانی شویم، اگر در این مسیر برای خدا حرکت کنیم هیچ مانعی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه امروز به شکر خدای متعال، کشورمان از یک نعمت ولایت فقیه حکیم که مورد قبول همگان است، برخوردار است و وجود ایشان باید برای همه فصل‌الخطاب باشد.

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: باید همه تلاش کنیم که ستون خیمه انقلاب را تقویت کنیم.

وی افزود: با رهبری پیامبر گونه مقام عظمای ولایت امروز ایران اسلامی در جهان سربلند است و دشمنان هرکاری می‌خواهند بر علیه کشور انجام دهند در نتیجه با شکست مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/2304/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول