اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری یزد:

مستند "لبخند اشک‌ها" در جشنواره سراسری اعتکاف حضور یافت

سرپرست حوزه هنری استان یزد گفت: فیلم مستند "لبخند اشک‌ها" از تولیدات حوزه هنری یزد در بخش مسابقه دومین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری اعتکاف حضور یافت.

مستند "لبخند اشک‌ها" در جشنواره سراسری اعتکاف حضور یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان یزد، سید ناصر امامی میبدی با بیان اینکه فیلم کوتاه "لبخند اشک‌ها" به کارگردانی مسعود قادری تولید شده است، اظهار داشت: این فیلم به بخش مسابقه دومین جشنواره سراسری فرهنگی، هنری اعتکاف راه یافت.

وی افزود: این مستند 25 دقیقه‌ای به معرفی اعتکاف و ویژگی‌های بارز آن اشاره دارد و کارگردان سعی کرده با نگاهی نو و خلاقانه به موضوع اعتکاف بپردازد.

سرپرست حوزه هنری استان یزد با معرفی عوامل این مستند، عنوان کرد: تصویربرداران این مستند حسین آخوندزاده و مسعود قادری، صدابردار: علی ملارحیم‌پور، مشاور کارگردان: مجتبی طالبی، تدوین: حسین عابدی و نویسندگان آن مسعود قادری، فهیم گلاب و حسن فضلی هستند.

امامی میبدی افزود: مسعود قادری متولد 1370 یزد، دارای مدرک تحصیلی دیپلم سینما است که به صورت تجربی در زمینه فیلمسازی فعالیت می‌کند و مستند "مشق عشق" و فیلم داستانی "مشق مهر" در کارنامه هنری این فیلمساز جوان دیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دومین جشنواره سراسری اعتکاف در زمینه‌های فیلم کوتاه، فیلمنامه، فیلم مستند، نماهنگ و عکس برگزار می‌شود، ادامه داد: هزار و 64 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که شامل 106 فیلم کوتاه، 125 فیلمنامه، 67 مستند، 15 نماهنگ و 729 عکس است.

آیین اختتامیه این جشنواره شنبه 28 اردیبهشت در سالن همایش‌های بین المللی صدا و سیما در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2464/ت/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول