اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی فعال شد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از راه‌اندازی خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی در شش مسیر اصلی از خیابان‌های شهر قم خبر داد.

خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی فعال شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید امراللهی با اشاره به اینکه ارتقاء سطح خدمات ارائه شده به منظور پاسخگویی به نیازهای جامعه شهری از توجهات مدیریت شهری در بحث حمل و نقل عمومی به عنوان اولویت‌های برنامه‌ریزی است اظهار کرد: این امر به عنوان یک فعالیت مهم چند وجهی اهمیت خاصی در جامعه شهری به عنوان نقش محوری ایجاد می‌کند.

وی افزود: با همت و حضور بخش خصوصی و با توجه به برنامه ریزی به عمل آمده و بسط سامانه خطوط شبانه در مسیرهای اصلی شهر، نسبت به فعال کردن اتوبوس در شش مسیر اصلی از خیابان‌های شهر قم اقدام شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی قم بیان داشت: اتوبوس‌های این خطوط از ساعت 30 و 22 دقیقه تا 5 و 30 دقیقه صبح در مسیرهای خیابان امام خمینی (ره)، خیابان امامزاده ابراهیم (ع)، توحید، بلوار محمد امین، خیابان شهید صدوقی و شهید دل آذر فعال بوده و نسبت به ارائه خدمات حمل و نقل و جابجایی مسافران اقدام خواهند کرد.

وی گفت: استفاده شهروندان از مسیرهای شبانه روزی لازمه استمرار خطوط ایجاد شده بوده و مشوقی برای تعهد ارائه خدمات بهینه و مطلوب از سوی ناوگان اتوبوسرانی است.

انتهای پیام/2258/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول