اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز:

هنوز نامزدی در البرز به طور قطع رد یا تأیید نشده است

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز گفت: هنوز نامزدی در البرز به طور قطع رد صلاحیت و یا تأیید نشده است.

هنوز نامزدی در البرز به طور قطع رد یا تأیید نشده است

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پنجم خرداد پایان زمان بررسی نهایی صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاهای استان البرز اعلام شده است.

وی ادامه داد: در این راستا تا پنجم خرداد تمامی بررسی‌ها و اعتراضات درباره تایید و رد صلاحیت‌های نامزدهای انتخاباتی استان البرز به اتمام می‌رسد.

اکبریان تأکید کرد: بررسی صلاحیت‌های نامزدهای انتخابات پس از نظر هیئت‌های  اجرایی در هیئت نظارت شهرستان‌ها و استان انجام می‌پذیرد.

وی اعلام کرد: هنوز نامزدی به طور قطع رد صلاحیت و یا تایید نشده است اما داوطلبانی که در مراحل اولیه رد صلاحیت شده‌اند می‌توانند اعتراض خود را در مدت چهار روز به هیئت‌های نظارت استان و شهرستان‌ها اعلام کنند.

اکبریان ضمن تقدیر از عملکرد خوب هیئت‌های اجرایی و نظارت این استان گفت: در انتخابات اشتباه و خطا جایگاهی ندارد و همه مسئولان باید با دقت تمام فرآیند انتخابات را اجرا کنند.

وی گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب با تبلیغات منفی خود سعی در خدشه وارد کردن انتخابات دارند که البته خود آنها هم می‌دانند که انتخابات‌های جمهوری اسلامی ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات در دنیا است.

انتهای پیام/2302/خ20

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول