اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اصفهان:

شورای شهر جای سیاسی‌بازی نیست/ شورا جای افراد تک بعدی نیست

شهردار اصفهان گفت: مدیریت شهری چون اصفهان جز با تعامل امکان‌پذیر نیست و شورای شهر نیز جایی برای افرادی که تک بعدی بوده و از ظرفیت فکری پایینی برخوردار هستند، نیست.

شورای شهر جای سیاسی‌بازی نیست/ شورا جای افراد تک بعدی نیست

مرتضی سقائیان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: از دیدگاه من و با توجه به سابقه 10 ساله خدمتگزاریم در شهرداری اصفهان و نزدیکی ارتباط کاری‌ام در طول این مدت با اعضای شورای شهر اصفهان، بهترین شاخصه‌ها برای یک انتخاب اصلح این چنین است.

وی افزود: یک عضو شورای شهر باید در ابتدای امر یک فرد درستکار و پاک باشد و از هر نظر امین، سپس دارای تخصص و سابقه اجرایی لازم و کافی در امور شهری باشد.

شهردار اصفهان افزود: از جمله شاخصه‌های دیگر بهترین انتخاب باید به این موارد اشاره کرد که عضو شورای شهر باید کسی باشد که در این قدرت و ظرفیت فکری بالا دارای روحیه تعامل با همه افراد باشد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت جایگاه شورای شهر در اداره و مدیریت شهری چون کلانشهر اصفهان با همه مسائل و مشکلات خاص خودش، افرادی باید به این صحنه ورود کنند که اهل تعامل باشند، مدیریت شهری چون اصفهان جز با تعامل امکان پذیر نیست و شورای شهر نیز جایی برای افرادی که تک بعدی بوده و از ظرفیت فکری پایینی برخوردار هستند، نیست.

وی بیان کرد: همان‌طور که بارها به عناوین مختلف گفته‌ام، تکرار می‌کنم که شورای شهر اصفهان، جای کار سیاسی و سیاسی بازی نیست و بهتر است اگر کسانی قصد کار سیاسی دارند، اصلا به این عرصه ورود نکنند.

شهردار اصفهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از عملکرد10 ساله خود و شش ساله شورای شهر فعلی رضایت دارید، گفت: من اعتقاد دارم که این سوال شما را ابتدا باید مردم پاسخ بگویند، اما من در ارتباط هفتگی و روزانه‌ام با مردم چیزی جز احترام و تکریم نسبت به خود ندیده‌ام و رضایت مردم همیشه در رفتار و کلامشان هنگام برخورد با شخصیت‌ها مشخص و واضح است.

وی در پایان اظهار کرد: من اعتقاد دارم که شهروندان اصفهانی نشانه‌ها را به خوبی می‌بینند و می‌دانند و در انتخابات پیش رو بهترین انتخاب اصلح را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2301/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول