اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال حرمت‏شکنی‏های اخیر انجام شد

تجمع دانشگاهیان رودهنی در اعتراض به هتک حرمت صحابی پیامبر

تجمع دانشگاهیان رودهنی به دنبال حرمت‏شکنی‏های اخیر و در اعتراض به هتک حرمت صحابی پیامبر گرامی اسلام (ص) برگزار شد.

تجمع دانشگاهیان رودهنی در اعتراض به هتک حرمت صحابی پیامبر

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، امروز اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رودهن، خشم و عصبانیت خود را نسبت به توطئه‏های دشمنان قسم‏خورده دین اسلام با تجمع و نوشتن طومار اعلام کردند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن گفت: حرمت‏شکنی و اهانت به قبر مطهر و شریف صحابی پیامبر اکرم (ص) و یاران حضرت علی (ع) جنایت هولناکی بوده که وجدان‏های مردم آزاده جهان به ویژه پیروان راستین دین مبین اسلام را در اندوه فرو برده است.

ایرج صادقعلی اضافه کرد: هتاکی گروه‏های تکفیری وابسته به القاعده در حالی انجام می‏شود که مدعیان دروغین حقوق بشر در دنیای به اصطلاح متمدن غرب نه تنها واکنشی از خود نشان نداده‏اند؛ بلکه با سکوت خود، تخریب قبور بزرگان دین را تایید کرده‏اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن گفت: اساتید، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی با نوشتن طوماری بلند، خشم و انزجار خود را نسبت به هتک حرمت قبور پاک یاران رسول خدا در سرزمین شام اعلام کردند و وحدت و ‏همبستگی بیشتر میان مسلمانان جهان را خواستار شدند.

به گزارش فارس، در قسمتی از این طومار آمده است: ما دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته دانشگاهی طبق فتوای علمای اسلام از هر گونه برخورد خشونت‏آمیز پرهیز کرده، اقدامات سازمان‏یافته تروریستی علیه سوریه را محکوم می‌کنیم و خواهان هوشیاری هر چه بیشتر مسلمین در قبال توطئه‏های دشمنان قسم‏خورده اسلام هستیم.

انتهای پیام/2568/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول