اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

2/ حجت الاسلام تویسرکانی:

احمدی‌نژاد با بگم‌بگم‌هایش سردمدار افشاگری غیراخلاقی در کشور است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان افشاگری را جزو شاخص‌های فرهنگ غرب دانست و گفت: احمدی‌نژاد پرچم‌دار افشاگری در کشور است و بگم‌بگم‌های وی مشهور شده است.

احمدی‌نژاد با بگم‌بگم‌هایش سردمدار افشاگری غیراخلاقی در کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا تویسرکانی در مراسمی که با حضور فرماندهان، شورای حوزه‌های بسیج و جمعی از بسیجیان ناحیه امام رضا (ع) برگزار شد اظهار داشت: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در کشور است لذا بسیجیان باید خود را برای حفظ امنیت کشور آماده کنند، در فتنه سال 88 مسائل مختلفی از جمله کشته سازی‌های جعلی برای ایجاد تحریک در جامعه صورت گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان با تاکید بر اینکه نیروهای امنیتی ما از ماه‌ها پیش تحرکات دشمن را رصد کرده‌اند ابراز داشت: ما دشمن داریم و کسی که دشمن دارد به فرمایش امام علی (ع) باید همیشه هوشیار باشد، ناامنی حماسه را از بین می‌برد، ما همه سناریوها را باید داشته باشیم، رهبری فرمودند بصیرت و عمل به هنگام خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است.

پرهیز از حمایت مصداقی از کاندیداها

تویسرکانی افزود: فضای جامعه باید امن و آرام باشد، حماسه سیاسی وقتی اتفاق می‌افتد که مردم بدانند فضا آرام است و کسی به شعور آن‌ها توهین نمی‌کند و به همین دلیل مقام معظم رهبری می‌فرمایند کسی از رای من خبر ندارد و پیام را می‌دهند که هر کس خودش باید تحقیق کند و بر اساس این رهنمود مقام عظمای ولایت سپاه و بسیج از هیچ کسی حمایت مصداقی نخواهد کرد.

حرکت احمدی نژاد در روز ثبت نام مشایی حرکتی ضد حماسه

وی ادامه داد: حماسه سیاسی زمانی شکل می‌گیرد که مردم در معرض سلیقه‌های گوناگون باشند و یک نفر را در چارچوب قانون انتخاب کنند و اگر اعتراضی به حرکت احمدی‌نژاد در روز ثبت نام مشایی می‌شود به همین دلیل است و مردم می‌پرسند چه می‌خواهی بگویی و به دنبال چه حرکتی هستی؟ این حرکت احمدی‌نژاد حرکت ضد حماسی است و مردم حس می‌کنند می‌خواهند فردی را به زور سر کار بیاورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان با انتقاد از حضور مشایی در سفرهای استانی و پرچم گردانی بین او و احمدی‌نژاد تصریح کرد: این گونه فعالیت‌ها چه معنایی دارد؟ مردم شعور دارند و به هر کس بخواهند رأی می‌دهند و ما حق نداریم سلیقه خود را بر جامعه تحمیل کنیم.

احمدی نژاد سردمدار افشاگری در کشور

حجت الاسلام تویسرکانی افشاگری را جز شاخص‌های فرهنگ غرب دانست و تاکید کرد: در هیچ کجای فرهنگ اسلامی افشاگری نداریم، در اسلام فرهنگ ستارالعیوبی امتیاز است، افشاگری اعتماد عمومی را از بین می‌برد، عده‌ای دائماً می‌گویند پرونده داریم، اگر واقعاً پرونده‌ای هست باید آن را به قوه قضائیه تحویل دهید و تا طبق قانون برای آن حکم صادر کند.

وی ادامه داد: احمدی نژاد پرچم‌دار افشاگری در کشور است و بگم‌بگم‌های وی مشهور شده است و برخی اصولگرایان نیز در این دام افتادند، مقام معظم رهبری در سخنرانی خود با اشاره به حرکت احمدی‌نژاد در روز استیضاح وزیر کار گفتند کار ایشان بد، غلط، نامناسب، خلاف قانون، شرع و حقوق اساسی ملت بود، مبارزه با فساد نباید منافاتی با اخلاق دینی داشته باشد و این‌ها مسائلی است که حماسه سیاسی را خدشه‌دار می‌کند.

بسیج و سپاه مسئولین تبیین و روشنگری در فضای انتخابات

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفان با تاکید بر اینکه هر کس را شورای نگهبان تایید کرد صالح است ادامه داد: اگر کاندیدایی را شورای نگهبان تایید کرد و ما علیه وی سخنرانی کردیم در واقع شورای نگهبان را زیر سئوال برده‌ایم، وظیفه ما این است که بدون وارد شدن به فضای پشت پرده افراد و تخریب، اصلح را انتخاب کنیم، دین فروشی در ایام انتخابات بسیار ارزان می‌شود و افراد به راحتی آبروی یکدیگر را برده و ایجاد اختلاف و نزاع می‌کنند، همه باید در برابر قانون در همه مراحل پایبند باشند و کسی نیاید بگوید قانون را قبول ندارم، امام در مقابل فردی که می‌گفت قانون را قبول ندارم فرمود قانون تو را قبول ندارد.

تویسرکانی در پایان با بیان اینکه امروز بسیج و سپاه در عرصه انتخابات مسئولیت تبیین و روشنگری و ایجاد فضای امن و آرام برای مردم را بر عهده دارند خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان نباید وارد فضای تخریب و هیجانات کاذب بشویم، تعصب ما فقط بر روی ولایت است و امروز ایشان با صلابت، اقتدار و عزت کشور را اداره می‌کند و نباید از ایشان عقب یا جلو افتاد و همیشه پا در رکاب و گوش به فرمان ایشان باشیم تا بتوانیم حماسه سیاسی را محقق کنیم.

انتهای پیام/78009/ع40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول